  • 41. Data: 2009-02-18 09:53:00
    Temat: Re: Przejście przez tory lub ulicę, kiedy można?
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 07:28:20 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > No właśnie, skoro napisałeś, że "za takie wykroczenie" każdy może
    > złożyć wniosek o ukaranie do sądu, to myślałem, że gdzieś taki przepis
    > jest. A tak, za przechodzenie przez kogoś przez tory, trudno się uznać
    > pokrzywdzonym.

    Heheh - w pewnym sensie dałoby się wykazać "pokrzywdzenie". Otóż zakładając
    tylko potrącenie przez pociąg bez skutku śmiertelnego, taki delikwent
    będzie leczony i to NAJPEWNIEJ z funduszu NFZ. Jako obowiązkowo
    ubezpieczony, pobierane są ode mnie składki na ów NFZ, który leczy takiego
    "bez wyobraźni przechodnia torowiska" ;)
    Nie mam zamiaru płacić za leczenie takich głupców i aby temu zapobiec, jako
    potencjalnie pokrzywdzony, składam wniosek o ukaranie ;)