    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przejście przez tory lub ulicę, kiedy można?
    Date: Mon, 16 Feb 2009 22:25:07 +0100

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 16 luty 2009 21:46
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0902162139340.1060@quad>):

    > Jak zwykle czegoś się raczysz przyczepić, ale racji nie dostaniesz.

    Ojejku.

    > Poprzednicy czepiają się BRAKU PRAWA postępowania zgodnie ze zdrowym
    > rozsądkiem. Prawo nakazuje iść wzdłuż torów do najbliższego oznaczonego
    > przejścia - bez możliwości przejścia "na własną odpowiedzialność,
    > po uprzednim upewnieniu się iż nie spowoduje się zagrożenia ani
    > utrudnienia ruchu pociągów".

    Straszne. Chyba się popłaczę.

    > Czytając grupy to odnoszę wrażenia że na sztuki to generujesz jednak
    > większą ilość problemów niż Andrzej ;]

    No i penis. To jest ostatnia grupa na jakiej uczestniczę. Niedługo i tą
    odłączam od czytnika.

    > Kiedy to jest IMVHO taki sam przypadek jak wyżej - bezprawne prawo.

    To wasze zdanie. Wg mnie każdy ma mieć prawo do niefotografowania go czy
    niefotografowania jego prywatnej własności, zwłaszcza z wnętrza tej
    własności. Kolega Wulkaniczy wlazł z buciorami na prywatny teren i jeszcze
    śmiesznie podskakiwał. Na szczęście sąd ZTCW mu wyjaśnił, że se może tupać
    do upadłego. Za chwilę Wulkaniczny albo inny podobny przeskoczy mur przy
    moim domu, wlezie mi do basenu i będzie mnie w slipkach fotografował, a jak
    w ryja dostanie, to poleci z płaczem do sądu, że bezprawne prawo i że on
    tup-tup-tup chce i koniec, bo se chce poszpanować swoim fotopstrykadełkiem.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2