  • 1. Data: 2009-02-14 18:32:21
    Temat: Uprawnienia detektywa (w nawiązaniu do serialu)
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Oglądam nowy Polsatowy serial fabularno-dokumentalny "Malanowski &
    Partnerzy" (z Bronisławem Cieślakiem w roli głównej) gdzie przewija się
    motyw namierzania sygnału z konkretnej komórki.
    Jak słowo daję nie widzę podstawy prawnej takiego działania
    licencjonowanych detektywów i jego asystentów. Realizują to za pomocą
    jakiegoś tajemniczego mobilnego urządzenia. Osobiście patrzę na takie
    seriale z przymróżeniem oka, ale oglądają to inni, którzy wyrabiają sobie
    mylny pogląd o zawodzie detektywa, który wszędzie pomoże gdzie policja nie
    może.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kebab http://foto.3mam.net/Galeria_1_sty/slides/warszawa_k
    ebab_8.php

  • 2. Data: 2009-02-14 19:53:54
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 14 Lut, 19:32, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:
> [...]
    > może.
    >
    > --
    > Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia

    A tam mowia ze on to robi zgodnie z prawem? W stanach (i w polsce
    pewnie tez) sa do kupienia skanery ktore zbieraja na danej
    czestotliwosci wszystkie komorki w promieniu 500 metrow. Ustalenie
    sygnalu z konkretnej komorki tez nie jest trudne. Na allegro mozna
    bylo kupic cos co dzialalo w druga strone. wykorzystujac komorke jako
    urzadzenie wysylalo do konkretnej osoby info w zasiegu jakich
    nadajnikow sie znajduje.

  • 3. Data: 2009-02-14 19:55:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:gn72nl$2ki$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak słowo daję nie widzę podstawy prawnej takiego działania
    > licencjonowanych detektywów i jego asystentów. Realizują to za pomocą

    Ja sie nie znam, ale - abstrahujac od regul rzadzacych fikcja
    literacko-filmowa - wydaje mi sie, ze gdyby detektywi dzialali wylacznie
    zgodnei z prawem, to wiele by nie zdzialali...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-02-14 20:03:16
    Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl>

    To jeszcze mało widziałeś. U nas byle dziennikarzyna uważa, że może być
    lepszy od agenta 007 a potem pisze bzdury i jakiś pacan płaci mu za to.
    Jeszcze nie było sytuacji, którą bym znał, o której przeczytał bym
    gdziekolwiek rzetelne informacje. Zawsze górą łowcy afer i darmozjady. Byle
    oczernić kogokolwiek dla uzyskania rozgłosu.