  • 31. Data: 2009-02-16 22:08:14
    Temat: Re: Przejście przez tory lub ulicę, kiedy można?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > dlaczego muszą ?

    Taka robota. Policjant jest policjantem całą dobę cały rok. Może dlatego
    niektórzy popadają w alkoholizm m.in. z tego powodu, że dopiero jak są
    "pod gazem" mają ustawowo wolne ;)

  • 32. Data: 2009-02-16 22:09:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 16 luty 2009 03:16
    > (autor Andrzej Lawa
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <l...@n...lechistan.com>):

    > jaaaaaaaasne.... Każdy twój krok musi być opisany przez prawo, a każdy
    > kawałek terenu ogrodzony, oznaczony tabliczkami w 7 językach... Tobie to

    Naucz się czytać, głupi trollu.

  • 33. Data: 2009-02-17 06:28:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > wiadomości news:gncmtr$266$1@news.onet.pl...
    >
    > Art. 17§3 kpow w odniesieniu do Straży Miejskiej, a jeśli chodzi o
    > każdego z nas to art. 25§4 kpow. Oczywiście ktoś musi wykazać, ze został
    > działaniem sprawcy pokrzywdzony.

    No właśnie, skoro napisałeś, że "za takie wykroczenie" każdy może
    złożyć wniosek o ukaranie do sądu, to myślałem, że gdzieś taki przepis
    jest. A tak, za przechodzenie przez kogoś przez tory, trudno się uznać
    pokrzywdzonym.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2009-02-17 08:39:24
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Bo przewidziano takie prawo w stosownej ustawie.

    W jakiej ustawie?

    > Nawet SOK-ista tego mandatu nie daje stojac na torach, bo mógłby go pociag
    > potracić. Przecież, by stwierdzić, ze ktoś przeszedł tory
    > niekoniecznientrzeba na nie włazić.

    Nie prawda, teren kolei to dużo więcej niż tory,
    także obszar blisko toru, a czsem więcej.
    (ustawa jw.)

    > Nie tylko.
    A gdzie o jest napisane? W ustawie jw. nie znalazłam.

    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

  • 35. Data: 2009-02-17 08:40:19
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Art. 17§3 kpow w odniesieniu do Straży Miejskiej, a jeśli chodzi o każdego
    > z nas to art. 25§4 kpow. Oczywiście ktoś musi wykazać, ze został
    > działaniem sprawcy pokrzywdzony.
    Co to jest kpow?

  • 36. Data: 2009-02-17 11:21:27
    Od: Monika <m...@h...com>

    Dnia 16-02-2009 o 22:31:33 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

> [...]
    >

    > Pewnie będzie to dla Ciebie zaskoczenie, ale wniosek o ukaranie za takie
    > wykroczenie możesz nawet Ty złożyć do sądu. Wiec czemu nie mógłby złozyc

    a jak ustalic dane pozwanego ?

  • 37. Data: 2009-02-17 19:15:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > złożyć wniosek o ukaranie do sądu, to myślałem, że gdzieś taki przepis
    > jest. A tak, za przechodzenie przez kogoś przez tory, trudno się uznać

    Fakt. Niefortunnie to napisałem. Nie miałem na myśli akurat przechodzenia
    przez tory, bo mało prawdopodobne, by pokrzywdzonym w tym wypadku był
    akurat pytający, a ogólnie o wykroczenie i możliwość złożenia wniosku o
    ukaranie.

  • 38. Data: 2009-02-17 19:16:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Co to jest kpow?

    Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia

  • 39. Data: 2009-02-17 19:17:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Monika" <m...@h...com> napisał w wiadomości
    o.pl...
    > a jak ustalic dane pozwanego ?
    > --

    Straż Miejska ma uprawnienie do legitymowania. osoba fizyczna prawo ujęcia
    na goracym uczynku i odddania wręce Policji.

  • 40. Data: 2009-02-18 09:47:01
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 22:25:07 +0100, Tristan napisał(a):

    > No i penis. To jest ostatnia grupa na jakiej uczestniczę. Niedługo i tą
    > odłączam od czytnika.

    I chwała Bogu i wszystkim ludziom dobrej wiary

    NMSP