  • Data: 2022-05-24 10:54:31
    Temat: Re: Przejazd dla rowerów (szrek werszon)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 May 2022 07:39:21 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:
> [...]
    ,75y,326.38h,85.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sN89bfuFW2hYAE
    2ZxxTfFHA!2e0!7i13312!8i6656

    > Nie - prawna - pamiętaj w prawie jest tak, że nawet w kilku ustawach
    > możesz mieć różne definicje tych samych rzeczy - przykład miesiąc w
    > kodeksie pracy i w kodeksie cywilnym mają różne definicję, więc liczenie
    > stażu uz i uop - choć okresy mogą być identyczne, to staż może być różny.

    Przyzwoitosc nakazuje wtedy napisac "na potrzeby niniejszej ustawy",
    albo szerzej. Bo i inaczej sie zaczynaja hopki - co to np jest pojazd
    mechaniczny, jakie sa dopuszczalne poziomy alkoholu przy prowadzeniu,
    itp.

    No ale tu mamy jedną ustawe.

    > mamy skrzyżowanie jezdni - droga rowerowa dojeżdża do ulicy i ma
    > zrobiony przejazd.

    Skrzyzowanie jest drog, cytowales powyzej :-)

    J.