  • 41. Data: 2013-10-08 19:01:48
    Temat: Re: Przedmiot zajęcia komorniczego: przetwory
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 08.10.2013 17:04, Liwiusz wrote:

    > To zależy co kto rozumie przez rzeczy niezbędne. W obecnych czasach jest
    > nim telewizor, komputer...

    nie zbedne do zycia to niezbedne do zycia

    od braku tv sie nie umiera

    od braku jedzenia - owszem

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 42. Data: 2013-10-08 20:19:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hikikomorisan wrote:

    > nie zbedne do zycia to niezbedne do zycia
    >
    > od braku tv sie nie umiera
    >
    > od braku jedzenia - owszem

    np kawioru zając nie wolno

  • 43. Data: 2013-10-08 20:52:22
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "MAG" <m...@n...poczta.onet.pl> wrote in message
    > "Z wyliczeń pani Katarzyny wynika, że komornik zarekwirowała 58 słoików syropu
    > malinowego, 22 z przecierem pomidorowym, 27 z ogórkami kiszonymi, 6 z miodem i
    > 13 z grzybami marynowanymi. - To były przetwory głównie z myślą o moim
    > 8-letnim dziecku. Jest alergikiem i nie wszystko może jeść. Dlatego robię
    > przecier i ogórki na zupy. Maliny, które hoduje w ogródku, są potem świetne na
> [...]

    http://www.intercyza-blog.pl/2013/10/07/zajecie-komo
    rnicze-przetworow-domowych-za-dlugi-meza-pomimo-umow
    y-o-rozdzielnosci-majatkowej/

    "Ale co na ten temat mówi prawo? Czy komornik mogła tak po prostu zająć
    przetwory, pomimo, że okazana jej została rozdzielność majątkowa?
    Pomijam tu zupełnie kwestię dopuszczalności zajęcia zapasów żywności.
    Chodzi mi ogólnie o zajęcie przez komornika ruchomości w przypadku
    rozdzielności majątkowej między małżonkami.
    [...]
    Umowa o rozdzielności majątkowej rzadko kiedy będzie miała dla komornika
    znaczenie. Sytuację tą reguluje art. 822 kodeksu postępowania cywilnego.
    [...]
    Komornik wstrzyma się również z dokonaniem czynności, jeżeli przed jej
    rozpoczęciem dłużnik albo jego małżonek podniesie zarzut wynikający z
    umowy małżeńskiej przeciwko dokonaniu czynności i okaże umowę majątkową
    małżeńską oraz przedłoży niebudzący wątpliwości dowód na piśmie, że
    zawarcie umowy majątkowej małżeńskiej oraz jej rodzaj były wierzycielowi
    wiadome."

    --
    http://db.org.pl/

  • 44. Data: 2013-10-08 22:20:23
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/9750
    3

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 45. Data: 2013-10-08 23:45:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-08 22:20, Krzysztof 45 pisze:

    > http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/9750
    3

    Koniec świata! Gdzie toto się ucotalo, co na to nasza Matka Ziemia.
    9 torba z tkaniny syntetycznej 1 1,00 zł 0,75 zł
    *) cena za sztukę
    Ruchomości można oglądać w dzień licytacji w miejscu i czasie oznaczonym
    wyżej. Cena wywołania wynosi 3/4 wartości szacunkowej.

    Na dodatek ruchomości zamiast: produkty spożywcze i gosp. domowego.

    --
    animka

  • 46. Data: 2013-10-09 00:28:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Jest ustawa o bezpieczeństwie żywności oktreślająca, jakie warunki ma
    > spełniać sprzedawana żywność.Sądzisz, ze ta będzie miała odpowiednie
    > metki i została wyprodukowana z zachowaniem wymogów HACCAP? Bo
    > osobiście wątpię.

    a tak na marginesie to jak czasem czytam o wyczynach komorników to
    zastanawiam sie jakim cudem ukończyli studia.

    moim zdaniem na studiach zbyt mało sie chyba przykłada uwagi to etyki.
    Obecnie ludzie po studiach reprezentuja poziom kultury inteligencji i etyki
    podobny do osob które ukończyły zawodówkę.

    Nazywam ich robolami w garniakach. Niby ma te studia prawnicze ale jest na
    poziomie robotnika.

  • 47. Data: 2013-10-09 09:25:47
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

> [...]
    > etyki podobny do osob które ukończyły zawodówkę.
    >
    > Nazywam ich robolami w garniakach. Niby ma te studia prawnicze ale

    Czego tu się dziwić?
    Wystarczy tylko choćby spojrzeć na poziom naszego komornika grupowego ;)

  • 48. Data: 2013-10-09 22:21:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.10.2013 00:28, Marek Dyjor pisze:

    > moim zdaniem na studiach zbyt mało sie chyba przykłada uwagi to etyki.
    > Obecnie ludzie po studiach reprezentuja poziom kultury inteligencji i
    > etyki podobny do osob które ukończyły zawodówkę.

    Problem z etyką jest taki, że nie jest skodyfikowana a komornik ma być
    przede wszystkim skuteczny i rzetelny.

    Jeśli legalnie może zająć coś "dziwnego" ale bliskiego sercu dłużnikowi,
    żeby ten ujawnił ukrywany majątek... Cóż, prywatnie mi się to nie
    podoba, bo jest to tylko o krok oddalone od nielegalnego wymuszania
    szantażem (ten krok to właśnie legalność ;) )

    Z drugiej strony wyobraź sobie, że jakiś cwaniaczek nie zapłacił ci za
    robotę, teraz przez to ścigają ciebie wierzyciele z US i ZUS na czele a
    nieuczciwy dłużnik śmieje ci się w oczy... nie wolałbyś, żeby
    odzyskiwaniem zajął się jakiś wybitnie skuteczny komornik?

  • 49. Data: 2013-10-09 22:28:19
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Przecież nie chodzi o to, aby przetwory sprzedać, tylko aby zmotywować
    > dłużnika do zapłaty.
    >
    > Pani komornik sobie bardzo dobrą reklamę zrobiła wśród wierzycieli.

    Dokładnie, teraz będą walić do niej z całej PL :)
    Taki komornik to złoto ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 50. Data: 2013-10-09 23:21:55
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-10-09 22:28, wromek pisze:
    > Dokładnie, teraz będą walić do niej z całej PL :)
    > Taki komornik to złoto ;)

    Pytanie nasuwa się takie:

    Przetwory, przetworami. Ale czy licytuje psy ??? Bo "ten" od
    licytacji psów jak się dzwoni do niego z pytaniem o zlicytowanie
    psów rasowych - miota kurwami, że ma dość przejść z prasą ... A
    psy rasowe to naprawdę niezły temat w zakresie egzekucji
    komorniczej i na pewno przynosi kasę. Z przetworów kasy nie ma
    niestety ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90