eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzedłużona gwarancja SPRZEDAWCY › Re: Przedłużona gwarancja SPRZEDAWCY
  • Data: 2022-09-10 15:33:44
    Temat: Re: Przedłużona gwarancja SPRZEDAWCY
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 08.09.2022 01:35, Marcin Debowski wrote:
    > Mnie zastanawia jeszcze parę innych rzeczy. To sprzedawca, nie producent
    > tych elektronarzędzi. One są serio takie bezawaryjne, że sprzedawca
    > bierze na siebie ryzyko wynikające ze znaczącego przedłużenia czasu
    > ochrony? Jak on się z tego chce wywiązać? Prowadzi naprawy gwarancyjne
    > dla wytwórcy? Może warto sprawdzić jaką gwarancję oferuje sam producent
    > i jeszcze się okraze, że trzyletnią.

    Dobre spostrzeżenie. Też nad tym się zastanawiałem, bo sprawa nie jest
    jednoznaczna.

    Konkretnie piszemy o elektronarzędziach Makita. Firma ta posiada program
    przedłużenia gwarancji o rok (do 3 lat dla "wszystkich" elektronarzędzi,
    do 2 lat dla akumulatorów...) pod warunkiem zarejestrowania na ich
    stronie. Ale tutaj po zakupie pojawił się problem.

    Próbowałem zarejestrować kolejny zakup u nich na stronie, ale:
    - na liście sprzętu gdzie trzeba wybrać model, części sprzętu po prostu
    nie ma (a piszę o elektronarzędziach które aktualnie mają na stronie z
    opisem dostępne "w sprzedaży").
    - drugi problem, to że w paczce nie mogłem znaleźć karty gwarancyjnej na
    której jest numer który należy podać na stronie Makity.

    Napisałem o tą kartę do sprzedawcy*, a w odpowiedzi dostałem

    "Witam, już wszystko tłumaczę Gwarancja jest sprzedającego, a nie
    Producenta, więc nie można zarejestrować na stronie Makity, tylko
    naszej. Zapraszam do aukcji, na której był zrobiony zakup, do zakładki
    Gwarancja i Reklamacja i wszystko powinno się wyjaśnić. W razie
    dodatkowych pytań jestem do dyspozycji, chętnie pomogę."

    *do tej pory byłem przyzwyczajony że wszystko jest opisane "na stronie"
    allegro, a nie że trzeba teraz sprawdzać poszczególne (rozwijane więc
    domyślnie ukryte) zakamarki jak to czy i jaka jest gwarancja.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1