eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzedłużona gwarancja SPRZEDAWCY › Re: Przedłużona gwarancja SPRZEDAWCY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!ete
    rnal-september.org!reader01.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przedłużona gwarancja SPRZEDAWCY
    Date: Sat, 10 Sep 2022 15:33:44 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 39
    Message-ID: <tfi3no$1e84o$1@dont-email.me>
    References: <tf6umu$3rsfe$1@dont-email.me>
    <i...@4...com>
    <631871f8$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@4...com>
    <6318f14b$0$6201$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@4...com>
    <63191db7$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <7V9SK.166854$9f26.146054@fx09.ams1>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 10 Sep 2022 13:33:44 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader01.eternal-september.org;
    posting-host="cbedc398361ebd82cadb6714083ccc82";
    logging-data="1515672";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+aNrC8xYpQHuAadXvLkif5"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:105.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/105.0
    Cancel-Lock: sha1:KIPZ+RaDQ37c5wpo1VI7SqVAjdY=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <7V9SK.166854$9f26.146054@fx09.ams1>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:829797
    [ ukryj nagłówki ]

    On 08.09.2022 01:35, Marcin Debowski wrote:
    > Mnie zastanawia jeszcze parę innych rzeczy. To sprzedawca, nie producent
    > tych elektronarzędzi. One są serio takie bezawaryjne, że sprzedawca
    > bierze na siebie ryzyko wynikające ze znaczącego przedłużenia czasu
    > ochrony? Jak on się z tego chce wywiązać? Prowadzi naprawy gwarancyjne
    > dla wytwórcy? Może warto sprawdzić jaką gwarancję oferuje sam producent
    > i jeszcze się okraze, że trzyletnią.

    Dobre spostrzeżenie. Też nad tym się zastanawiałem, bo sprawa nie jest
    jednoznaczna.

    Konkretnie piszemy o elektronarzędziach Makita. Firma ta posiada program
    przedłużenia gwarancji o rok (do 3 lat dla "wszystkich" elektronarzędzi,
    do 2 lat dla akumulatorów...) pod warunkiem zarejestrowania na ich
    stronie. Ale tutaj po zakupie pojawił się problem.

    Próbowałem zarejestrować kolejny zakup u nich na stronie, ale:
    - na liście sprzętu gdzie trzeba wybrać model, części sprzętu po prostu
    nie ma (a piszę o elektronarzędziach które aktualnie mają na stronie z
    opisem dostępne "w sprzedaży").
    - drugi problem, to że w paczce nie mogłem znaleźć karty gwarancyjnej na
    której jest numer który należy podać na stronie Makity.

    Napisałem o tą kartę do sprzedawcy*, a w odpowiedzi dostałem

    "Witam, już wszystko tłumaczę Gwarancja jest sprzedającego, a nie
    Producenta, więc nie można zarejestrować na stronie Makity, tylko
    naszej. Zapraszam do aukcji, na której był zrobiony zakup, do zakładki
    Gwarancja i Reklamacja i wszystko powinno się wyjaśnić. W razie
    dodatkowych pytań jestem do dyspozycji, chętnie pomogę."

    *do tej pory byłem przyzwyczajony że wszystko jest opisane "na stronie"
    allegro, a nie że trzeba teraz sprawdzać poszczególne (rozwijane więc
    domyślnie ukryte) zakamarki jak to czy i jaka jest gwarancja.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1