eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzedłużona gwarancja SPRZEDAWCY › Re: Przedłużona gwarancja SPRZEDAWCY
  • Data: 2022-09-13 10:41:51
    Temat: Re: Przedłużona gwarancja SPRZEDAWCY
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 12.09.2022 o 11:35, Mateusz Bogusz pisze:

    >> @Mateusz, masz jakiś do tego wszystkiego dokument gwaracyjny, gdzie jest
    >> określony czas naprawy?
    > Nie. Jedynie w regulaminie jest opisana sekcja "Reklamacje", a tam
    > "Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później
    > niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na
    > podany przez Klienta adres, chyba że Klient poda inny sposób."
    >
    Zalecam w takim wypadku ostrożność i kalkulowanie tego, jako brak
    jakiejkolwiek gwarancji. W praktyce może to zadziałać tak, że albo
    naprawisz na własny koszt, albo wyślesz mu, a on nigdzie tego nie wyśle
    dalej, tylko bedzie w nieskończoność przeciągał twierdząc, ze wysłał do
    producenta, a nie ma terminu wykonania naprawy. Nie kojarzę żadnego
    przepisu, który by określał maksymalny termin naprawy gwarancyjnej.
    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1