eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzedłużona gwarancja SPRZEDAWCY › Re: Przedłużona gwarancja SPRZEDAWCY
  • Data: 2022-09-11 03:41:31
    Temat: Re: Przedłużona gwarancja SPRZEDAWCY
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2022-09-10, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > W dniu 10.09.2022 o 15:33, Mateusz Bogusz pisze:
    >> na liście sprzętu gdzie trzeba wybrać model, części sprzętu po prostu nie ma
    >
    > Ja bym napisał email do MAKITA, bo to bardzo niepokojące. Może to być
    > podróbka.

    Na pewno nie zaszkodzi sprawdzić z Makitą, ale to może być też tzw.
    import równoległy, który np. tu u mnie zdarza się często. Sprzedawca
    kupuje jak najbardziej oryginalne urządzenia tylko np. z rynku
    chińskiego. Jest do tego oferowana gwarancja właśnie sprzedawcy, ale
    nigdy nie jest dłuższa niż ta producenta (ponownie, u mnie,
    niekoniecznie w Polsce). Ale może i jest opcja, że te na rynek chiński
    mają gwarancje na rynek chiński i sprzedawca kombinuje, że jak się coś
    popsuje to je po prostu tam wyśle.

    @Mateusz, masz jakiś do tego wszystkiego dokument gwaracyjny, gdzie jest
    określony czas naprawy?

    Makita, ma dość dobrą renomę, choć akumulatory w ich wiertarce padły mi
    po roku.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1