  • 61. Data: 2009-12-23 08:32:46
    Temat: Re: Provider przycina lacze...
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sat, 19 Dec 2009 14:23:29 +0100, FlashT napisał(a):

    > Gdybym nie zrobil, to bym sie nie wyglupial. Tak sie sklada, ze jestem
    > specjalista - a to ze uzywam Outlooka do NNTP, to dlatego - bo lubie.

    Tak sie pozwole wtracic - jakbys naprawde byl specjalista, to wiedzialbys ze
    do NNTP uzywaz OE, a Outlook to zupelnie inny program

    --
    Mark

  • 62. Data: 2009-12-23 09:13:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Dec 2009, FlashT wrote:

    > Użytkownik "Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb" <s...@s...pl> napisał

    > Chyba pomyliles grupy...

    Sądząc z dotychczasowego przebiegu dyskusji, wtykanie się może być
    niebezpieczne ;), ale IMHO to Ty pomyliłeś założenia.
    Mianowicie mi wychodzi, że chcesz dyskusji opartej na założeniu
    "przyjmijmy w ciemno, że mamy nieważki, doskonale okrągły..."
    i dalszym ciągu takich założeń.
    IMO - tak się nie da. Takie rozważania mogą się sprawdzić w roli
    "zadań z prawa", ale w praktyce całość sprowadza się do DOWODÓW.

    I co powiesz sądowi - to samo co grupowiczom?
    "No, sprawdzałem, na 714 sposobów sprawdzałem i proszę mi uwierzyć
    na słowo"?
    Czy p. 2 z listy "Smoka" też łapie się pod "pomyliłeś grupy"?

    Postaw się po stronie czytelników Twoich postów i spróbuj dojść,
    co byś *TY* napisał po przeczytaniu tego co jest w archiwum
    niniejszej dyskusji.

    FYI: nie, nie jestem prawnikiem. I nie mam pomysłu jak "ugryźć"
    Twój problem. Ale wychodzi mi, że z "oszczędnym" opisem który
    starasz się wcisnąć grupie po prostu nie da się zrobić nic.

    pzdr, Gotfryd

  • 63. Data: 2009-12-23 13:50:50
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl>

    > Tak sie pozwole wtracic - jakbys naprawde byl specjalista, to wiedzialbys
    > ze
    > do NNTP uzywaz OE, a Outlook to zupelnie inny program

    O co Ci chodzi ? OE znaczy OUTLOOK Express

    Jakieś pierdoły bez związku wypisujecie i tyle

  • 64. Data: 2009-12-23 14:24:08
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "op23" <o...@r...pl> naskrobał/a w news:hgt77r$345$1@achot.icm.edu.pl:

    > O co Ci chodzi ? OE znaczy OUTLOOK Express

    Nie napisał, ze uzywa OE, tylko Outlooka.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 65. Data: 2009-12-23 18:17:50
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl>

    > Nie napisał, ze uzywa OE, tylko Outlooka.

    Aha. Rozumiem, że masz mentalny problem z dostrzeżeniem słowa "Outlook" w
    nazwach obu programów.

  • 66. Data: 2010-02-15 01:27:07
    Od: wsL <m...@g...com>

    Czyżby kolejna osoba, która odkryła jak TP S.A. ogranicza pobieranie z
    niektórych serwisów? Dziwna sprawa. Zmieniam operatora i jak najdalej
    od TP to najgorsza spółka jaka istnieje na rynku.

  • 67. Data: 2010-02-15 05:16:21
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-15 02:27, wsL pisze:

    > Zmieniam operatora i jak najdalej
    > od TP to najgorsza spółka jaka istnieje na rynku.

    Na początek spróbuj w Natii uaktywnić usługę ACR. :)

    Wrócisz do TPSA szybciej niż możesz sobie wyobrazić. ;)

    --
    spp

  • 68. Data: 2010-02-15 07:43:37
    Od: "maximus" <l...@a...skasuj_to.pl>

    Kolega poza Netią i TP S.A. niz na innych firm?
    współczuje ;)

  • 69. Data: 2010-02-15 07:46:42
    Od: "Reaper" <s...@s...pl>

    Użytkownik "maximus" <l...@a...skasuj_to.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hlau5c$rck$...@n...news.atman.pl...
    > Kolega poza Netią i TP S.A. niz na innych firm?
    > współczuje ;)

    Kolega może nie mieć możliwości skorzystania z oferty innych firm i tu
    faktycznie należy współczuć.

  • 70. Data: 2010-02-15 08:26:38
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-15 08:46, Reaper pisze:

    > Kolega może nie mieć możliwości skorzystania z oferty innych firm i tu
    > faktycznie należy współczuć.

    Więcej powiem - prywatnie mogę korzystać wyłącznie z TPSA - wszystkie
    inne nie wychodzą poza granice miasta Poznania.
    Służbowo - trochę więcej ale poza tymi dwoma pytania o ofertę kończy się
    brakiem możliwości technicznych.

    --
    spp