  • 1. Data: 2009-12-18 18:36:43
    Temat: kradziez piwa w pubie - zatrucie kogos
    Od: "Plenty Harmonium" <p...@f...fake.pl>

    przyszla mi taka rzecz na mysl, bo czasem
    jak jestem w jakims klubie czy pubie ktos
    podkrada mi piwo jak odejde na kilkanascie
    sekund od stolika ...

    czy jesli bym dorzucil do swojego piwa,
    jakis srodek chemiczny ktory by szybko zdradzil
    klienta (zaczalby rzygac po 3 łykach) ...

    to czy bedzie to przestepstwo ?, bo przeciez
    to moje piwo i moge z nim robic co chce,
    chodzi mi o prowokacje, potem wylowienie
    goscia (po objawach) i powiedzenie mu
    zeby tak wiecej nie robil bo nastepnym razem
    dorzuce do tego piwa trutke na szczury.

  • 2. Data: 2009-12-18 20:25:00
    Temat: Re: kradziez piwa w pubie - zatrucie kogos
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Plenty Harmonium pisze:
> [...]
    >
    > czy jesli bym dorzucil do swojego piwa,
    > jakis srodek chemiczny ktory by szybko zdradzil
    > klienta (zaczalby rzygac po 3 łykach) ...

    To zależy od tego co mu się stanie po wypiciu tego.
    Pewnie jak mu język zzielenieje, to nie.
    Ale jeżeli jego życie lub zdrowie będzie zagrożone, albo okaże się że
    zaniemógł na więcej niż 7 dni (czy jakie tam jeszcze są kryteria), to
    będzie to przestępstwo.

    Co do meritum, to zastawione pułapki raczej nie będą z punktu widzenia
    prawa potraktowane inaczej niż gdybyś własnoręcznie zainicjował tą akcję.

    Upraszając - uważam, że jeżeli zbudowany przez Ciebie samopał kogoś
    zastrzeli, to zostanie to potraktowane dokładnie tak jakbyś sam
    pociągnął za spust.

    Więc jeżeli kogoś celowo otrujesz swoim piwem, to skutki będą dokładnie
    takie same jak byś mu dosypał tego środka do jego piwa. I nie ma tu
    różnicy czy on Ci kradł piwa czy robił inne świństwa.

    Co innego gdyby takie coś stało się przypadkiem - np. ktoś by Ci ukradł
    beczkę metanolu i kierując się zapachem ją wypił. Jeżeli nie była
    pozostawiona celowo jako pułapka, to wtedy złodziej sam sobie winien.

  • 3. Data: 2009-12-18 21:07:50
    Od: "Plenty Harmonium" <p...@f...fake.pl>

    dzięki, mimo ze to tak zartobliwie.
    pytałem z ciekawości bo i tak bym tego nie zrobił :)

  • 4. Data: 2009-12-18 21:11:48
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-18 22:07, Użytkownik Plenty Harmonium napisał:
    > dzięki, mimo ze to tak zartobliwie.
    > pytałem z ciekawości bo i tak bym tego nie zrobił :)

    Jakiegoś mocnego środka na przeczyszczenie zawsze możesz
    dolać do zostawianego piwa.
    Tylko raczej się do tego nie przyznawaj.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-12-18 21:19:50
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jakiegoś mocnego środka na przeczyszczenie zawsze możesz
    > dolać do zostawianego piwa.
    > Tylko raczej się do tego nie przyznawaj.

    Gorzej, jak zapomni, że takiego środka dosypał do swojego piwa
    i po powrocie z parkietu je wypije...

    Piotr

  • 6. Data: 2009-12-18 21:51:01
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-18 22:19, Użytkownik PiotRek napisał:

    > Gorzej, jak zapomni, że takiego środka dosypał do swojego piwa
    > i po powrocie z parkietu je wypije...

    To sobie przypomni i może nawet zdąży to toalety.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-12-18 22:28:24
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    > Upraszając - uważam, że jeżeli zbudowany przez Ciebie samopał kogoś
    > zastrzeli, to zostanie to potraktowane dokładnie tak jakbyś sam pociągnął
    > za spust.

    O w mordę. To wszyscy pracownicy zbrojeniowki powinni już szykować się do
    odsiadki.

  • 8. Data: 2009-12-18 23:05:47
    Od: r...@p...onet.pl

    oczywiście, szczególnie jesli substancja nie jest dopuszczona do spożycia i
    spowoduje uszczerbek na zdrowiu.

    a tu masz bezkarny, legalny sposób:
    http://www.iprezenty.pl/prezent/Alarm_do_piwa/6966/d
    ao10paz16raw0c0lim0/

  • 9. Data: 2009-12-18 23:06:39
    Od: r...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2009-12-18 23:34:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    grzech pisze:

    > O w mordę. To wszyscy pracownicy zbrojeniowki powinni już szykować się do
    > odsiadki.

    Samopał to nie produkt zbrojeniówki, tylko pułapka złożona z jakiejś
    broni która jest automatycznie włączana przez jakiś czujnik.

    W najprostszej wersji np. spust przywiązany sznurkiem do klamki czy coś
    takiego.

    Przed sądem stanie ten kto to na miejscu poustawiał, a nie ten kto
    wyprodukował lufę.