  • 1. Data: 2002-10-30 15:47:04
    Temat: Prosze o rade jaz jeszcze.
    Od: "MeRek" <m...@o...pl>

    Witam

    Jechalem samochodem wczesniej wypilem piwo tzn. wczesniej 3 godz. wczesniej
    i mnie zlapala policja jak sie okazalo po zbadaniu alkometrem ze jestem po
    uzyciu alkoholu tzn. mialem 0,16 mg/l w wydychanym powietrzu, czyli 0,3
    promila tak po pierwszym badaniu poczym poprosilem o zrobienie jeszcze
    jednego i wyszlo 0,27 promila i po nastepnym 0,22 promila wiec spadalo.

    Na ile mi moga zabrac prawko?

    Stalo sie te 4 miesiace temu i jeszcze nie mialem sprawy. Czy moge to
    przyspieszyc czego tak jest?

    POZDRAWIAM
    m...@t...pl

  • 2. Data: 2002-10-30 20:56:43
    Temat: Re: Prosze o rade jaz jeszcze.
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    MeRek napisa_(a):
    > Na ile mi moga zabrac prawko?

    od 6 miesięcy do 3 lat (art.29 kodeksu wykroczeń)

    > Stalo sie te 4 miesiace temu i jeszcze nie mialem sprawy. Czy moge to
    > przyspieszyc czego tak jest?

    Nie, musisz czekać na swój termin w sądzie.

    KG