  • 1. Data: 2002-10-30 13:36:24
    Temat: Stare opony w "promocji" (i nikt nie mówi, że są stare...)
    Od: Konrad Urbanski <u...@s...put.poznan.pl>

    Witam!
    W pewnej firmie (nie internetowej) postanowiłem kupić opony. Na pytanie
    o cenę, po podaniu rozmiaru i marki odpowiedzieli pewną sumką. Tydzień
    później pojechałem tam i niespodzianka: te same opony kosztują więcej,
    bo poprzednia suma wynikała z promocji. OK. Tak bywa. Kupiłem więc te
    opony po wyższej, niepromocyjnej cenie. Po zamontowaniu okazało się, że
    opony są... z rocznika 2000. Stare kapcie. Na moją interpelację :->
    odpowiedzieli, że ta cena wynika z promocji, a promocja jest, bo są to
    stare opony. Oczywiście przy zakupie nie zostałem poinformowany, że
    teraz kupuję w promocji, a obniżona cena wynika z leżakowania opon przez
    2 lata.

    Czy wg Was to jest oszustwo i można trochę z nimi powalczyć?

    --
    Konrad

  • 2. Data: 2002-10-30 13:52:52
    Od: "KdH" <m...@w...pl>

    nie widziales co kupujesz?

  • 3. Data: 2002-10-30 14:39:52
    Od: Konrad Urbanski <u...@s...put.poznan.pl>

    KdH wrote:
    > nie widziales co kupujesz?
    Nie wpadło mi do głowy, że kupując w sklepie nowe opony można dostać
    stare (nie używane, ale i nie nowe). A w ogóle jak to sobie wyobrażasz?
    Będę chodził za mechanikiem do magazynu i z lupą szukał daty produkcji
    na każdej oponie, za którą złapie mechanik?
    Mnie wkurzyło jedno - że dostałem "niepełnosprawne" opony kupując
    "nówki". Jeżeli w salonie kupujesz auto z poprzedniego roku, masz to
    gdzieś napisane, a tu przemilczano wiek opon licząc, że tego nie zauważę.
    --
    Konrad

  • 4. Data: 2002-10-30 19:09:12
    Od: "raku" <r...@a...kom.pl>

> [...]
    > "nówki". Jeżeli w salonie kupujesz auto z poprzedniego roku, masz to
    > gdzieś napisane, a tu przemilczano wiek opon licząc, że tego nie zauważę.

    a ja kupiłem piwo wyprodukowane nie dzisiaj tylko miesiąc temu .....
    no i serek wczorajszy ... nie dzisiejszy - też sa niepełnopsprawne ????

    --
    Raku

  • 5. Data: 2002-10-30 20:24:56
    Od: Karol Marks <K...@k...net.pl>

    On Wed, 30 Oct 2002 20:09:12 +0100, "raku" <r...@a...kom.pl> wrote:

    >a ja kupiłem piwo wyprodukowane nie dzisiaj tylko miesiąc temu .....
    >no i serek wczorajszy ... nie dzisiejszy - też sa niepełnopsprawne ????
    Mozg chyba tez wziales niedzisiejszy...
    Pozdrawiam,
    K.