  • 1. Data: 2002-10-30 15:04:48
    Temat: Oświadczenie o dochodach czy zgodne z prawem??
    Od: "Mateusz" <t...@g...pl>

    Mam pytanko jak to jest jak zakład pracy (budrzetówka) zaczoł wymagać
    oświadzcenia o średnich dochodach na głowe w rodzinie nim złozy się podanie
    o talony świąteczne które i tak są finansowane z funduszu pracowniczego na
    który pałace składki zależące od mojaej pensji. Czy takie oświadczenie
    narusza prawo o ochronie danych osobowych i skarbowych?

    Mateusz

  • 2. Data: 2002-10-30 15:46:11
    Temat: Re: Oświadczenie o dochodach czy zgodne z prawem??
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 30 Oct 2002 16:04:48 +0100, "Mateusz"
    <t...@g...pl> zakodował:

> [...]
    >który pałace składki zależące od mojaej pensji. Czy takie oświadczenie
    >narusza prawo o ochronie danych osobowych i skarbowych?

    Twoje dane osbowe przecież mają i tak. Co do dochodów, to ustawa o
    ZFŚS mówi, że świadczenia z funduszu "uzależnia się od sytuacji
    życiowej, rodzinnej i materialnej osoby uprawnionej do korzystania z
    funduszu" art. 8.1.

    Czyli pracodawca nie tylko może, ale nawet powinien wymagać takich
    oświadczeń.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775