  • 1. Data: 2002-10-30 15:59:49
    Temat: Pies bez kaganca i smyczy,
    Od: "Darek" <d...@w...pl>

    na chodniku pod blokiem, straszy mieszkanców nie mozna spokojnie wyjsc z
    domu.

    Jaka ( przynajmniej teoretycznie! ) jest kara za prowadzenie psa w miejscu
    publicznym, mocno zaludnionym i uczeszczanym, bez smyczy i kaganca ?

    Dk

  • 2. Data: 2002-10-30 16:02:40
    Temat: Re: Pies bez kaganca i smyczy,
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Darek"
    > Jaka ( przynajmniej teoretycznie! ) jest kara za prowadzenie psa w miejscu
    > publicznym, mocno zaludnionym i uczeszczanym, bez smyczy i kaganca ?

    kara śmierci (dla psa).
    niedawno uchwalili ustawe taką, ze mysliwi mogą sobie do takich
    "bezpańskich" psów strzelać
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-10-30 16:06:34
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > kara śmierci (dla psa).
    > niedawno uchwalili ustawe taką, ze mysliwi mogą sobie do takich
    > "bezpańskich" psów strzelać

    Tzn. mogą biegać po ulicach albo parkach i strzelać ???

    Pix

  • 4. Data: 2002-10-30 16:15:05
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "pix"

    > Tzn. mogą biegać po ulicach albo parkach i strzelać ???

    nie az tak, ale z komentarzach ktore wyczytalem w Stolecznej wynikało że psy
    nawet w pobliżu zabudowań są zagrożone, jakby akurat jakiś myśliwy chciał
    sobie postrzelać
    W problemie bylo jasno powiedziane, ze rzecz dotyczy gesto zaludnionego
    osiedla wiec bez obaw - po prostu nie znam kary za takie wykroczenie (bo
    chyba nie przestepstwo) jak puszczanie psa bez kaganca
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-10-30 16:53:42
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    psy
    > nawet w pobliżu zabudowań są zagrożone, jakby akurat jakiś myśliwy chciał

    Jeśli faktycznie przegłosowano możliwość strzelania w pobliżu zabudowań to
    nasi posłowie są chyba jeszcze głupsi niż mogłoby się wydawać :-(

    Pix

  • 6. Data: 2002-10-30 17:20:04
    Od: "Mateusz" <t...@g...pl>

    Uzytkownik "Darek" <d...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Jaka ( przynajmniej teoretycznie! ) jest kara za prowadzenie psa w miejscu
    > publicznym, mocno zaludnionym i uczeszczanym, bez smyczy i kaganca ?

    Otóz nalezy zglosic do Strazy Miejskiej lub na Policje a oni wzywaja ze
    schroniska ekipe i zabieraja psa do azylu . aby dodac grozy zdazeniu mozna
    powiedziec przy zgloszeniu ze pies jrest agrsywny i jest podejzenie
    wscieklizny to napewno zareaguja. Ale trzeba sie liczyc ze zgloszenie jest
    rejestrowane i podaje sie swoje dane.
    Co do kary to poza kosztami (ekipa i azyl to jeszce grzywna lub mandat oraz
    sprwdza czy pies jest rejetrowany i ubezpieczony).

    Mateusz

  • 7. Data: 2002-10-30 18:33:06
    Od: "Pietras" <p...@b...waw.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jedynym głupawym postem jest w tym przypadku Twój. Pytanie brzmiało czy
    jest
    > karalne wyprowadzanie psa bez smyczy i kagańca. Odpowiedź brzmi, że w
    pewnych
    > wypadkach jest. Rada gminy może bowiem na swoim terenie wprowadzić
    przepisy o
    > charakterze karnym za tego typu czynności.
    >
    > Ciacho

    spadaj Ciachuniu bo pierniczysz niczym Paździoch z Kiemskich

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

  • 8. Data: 2002-10-30 18:35:24
    Od: "Pietras" <p...@b...waw.pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Bzdura.
    > Jakbyś na newsach mniej klikał a więcej myślał to byś nie gdybał tylko to
    > sprawdził gdzie trzeba...

    > ROTFL

    > A ciekawe jakby z zoo wypuścili np. lwa żeby sobie pospacerował.
    > Zresztą język tego i kolejnych postów jest taki że lepiej użyć odp. opcji
    > czytniku niż to czytać czy wogóle odpowiadać.

    Jeszcze jeden wiejski cham co nie potrafi funkcjonować w mieście i
    przeszkadza mu to, że matrzy się na niego pies

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

  • 9. Data: 2002-10-30 18:38:18
    Od: "Pietras" <p...@b...waw.pl>

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A samo pytanie - jest art.77 kodeksu wykroczeń:
    > "Kto nie zachowuje zwykłych lub nakazanych środków ostrożności przy
    > trzymaniu zwierzęcia,
    > - podlega karze grzywny do 250 złotych albo karze nagany." Pozostaje
    > kwestia co to są zwykłe środki ostrożności - powiedziałbym, że jeśli
    > pies może teoretycznie stwarzać zagrożenie to chyba należało by trzymać
    > go w kagańcu i/lub na smyczy. Nakazane - przepisy porządkowe gminy.
    > KG

    ale za teorię nie płaci się kar, gdyż teoria nikomu nie zagraża. A że
    wiejskie Paździochy boją się, no cóż... one boją się także przechodzić przez
    ruchliwą jezdnie, bo NIENAWYKŁE

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 10. Data: 2002-10-31 08:45:25
    Od: "przemek" <p...@h...pl>

> [...]
    > Jaka ( przynajmniej teoretycznie! ) jest kara za prowadzenie psa w miejscu
    > publicznym, mocno zaludnionym i uczeszczanym, bez smyczy i kaganca ?

    Ja to bym najchetniej ukaral taka miernote co to sie wszystkiego boi i
    wszystkich by karala.
    Wystraszony Darku, skoro pies nikomu nic nie zrobil to opanuj swoje fobie i
    daj spokój psu i jego wlascicielowi.
    Najwidoczniej "miastowym" stales sie niedawno i wyznajesz wsiowa zasade, ze