  • 1. Data: 2004-09-14 09:42:58
    Temat: Proszę o pomoc - Allegro
    Od: "Sly" <...@...pl>

    Witam
    Mam klopot otoz wygralem aukcje na Allegro, przedmiotem aukcji byl telefon
    komorkowy (Siemens M35i), w opisie aukcji sprzedajacy zapewnial ze telefon
    ten jest w stanie idealnym, zadnych otarc, obic, komplet uszczelek.
    Dodatkowo sprzedajacy o tym idealnym stanie telefonu zapewnial mnie prze
    GaduGadu. Pieniadze wplacilem mu przelewem dzien po wygraniu aukcji. Dzis
    otrzymalem paczke i niestety telefon jest w oplakanym stanie, powycierane
    klawisze, zdarta cala pokrywa gumowa z tylniej czesci obudowy, uszczelki w
    strzepach a do tego nie wszystkie, poobijana obudowa. Jestem wsciekly.
    Jaka mam mozliwosc dochodzenia swoich praw jesli nie zalatwie sprawy
    polubownie ze sprzedajacym (zazadalem od niego zwrotu pieniedzy po odeslaniu
    mu tego szrota, nie otrzymalem jeszcze odpowiedzi) ? Czy to sie kwalifikuje
    jako oszustwo ? Czy jest wogole jakas szansa na odzyskanie pieniedzy ?

    Bardzo prosze o pomoc
    pozdr
    Sylwek

  • 2. Data: 2004-09-14 10:09:36
    Temat: Re: Proszę o pomoc - Allegro
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Sly napisał:

    > Witam
    > Mam klopot otoz wygralem aukcje na Allegro, przedmiotem aukcji byl telefon
    > komorkowy (Siemens M35i), w opisie aukcji sprzedajacy zapewnial ze telefon

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&c2
    coff=1&q=ALLEGRO&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.soc.pra
    wo.*
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 3. Data: 2004-09-14 10:10:25
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

    > http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&c2
    coff=1&q=ALLEGRO&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.soc.pra
    wo.*

    No dobra ... ułatwię ci sprawę ...

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&c2
    coff=1&q=ALLEGRO+oszukany&btnG=Szukaj&meta=group%3Dp
    l.soc.prawo.*

  • 4. Data: 2004-09-14 14:52:46
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Sly napisał:
> [...]
    > jako oszustwo ? Czy jest wogole jakas szansa na odzyskanie pieniedzy ?

    do allegro pisales?

    --
    Pozdr.Richat

  • 5. Data: 2004-09-14 20:13:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 14 Sep 2004 11:42:58 +0200, "Sly" <...@...pl> wrote:

    >Mam klopot otoz wygralem aukcje na Allegro,
    Czas pisac RFD pl.soc.prawo.allegro

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 6. Data: 2004-09-15 07:53:04
    Od: "Piotr" <a...@w...spamu.pl>

    Udowodnij ze telefon ktory dostales to rzeczywiscie ten ktory wyslal ci
    sprzedajacy... Masz protokol z poczty? Teraz to musztarda po obiedzie :(