  • 1. Data: 2004-09-14 09:07:46
    Temat: obiekt handlowy a jego strona www
    Od: "Robert Piekarski [dEXTER]" <piekard_@_wp.pl>

    Witam,

    Mam pytanie do grupowiczow...
    Otoz, jestem wlascicielem adresu internetowego,
    ktory ma w sobie nazwe duzego obiektu handlowego...
    Teraz krotko o obiekcie, jest to 3 poziomowy budynek
    w centrym miasta... Jest w nim kilkaset sklepow,
    ktore wynajmuja powierzchnie od wlascicieli tegoz obiektu.

    I tutaj moje pytanie...
    Co sie stanie, w przypadku gdy pod tym adresem internetowym
    umieszcze strone www przedstawiajaca oferte tych sklepow?
    Oczywiscie bez loga tego obiektu, nazwa bedzie tylko znajdowac
    sie w adresie www. Czy groza mi jakies nieprzyjemnosci?
    Czy moge bez obaw umiescic oferte sklepow na tej stronie,
    bez obawy, ze np. wlasciciele tego obiektu pozwa mnie za "dzialanie"
    na ich terenie?

    --
    Robert