  • 1. Data: 2004-09-14 09:41:50
    Temat: stypendium socjalne
    Od: adrin <a...@i...pl>

    witam,
    Czy podstawa do przyznania stypendium socjalnego moze byc aktualna sytuacja
    finansowa rodziny, czy tez tylko zaswiadczenie o dochodach za ubiegly rok?
    pytam sie bo mama, ktora wychowuje mnie samotnie przeszla na rente i tym
    samym dochody ulegly znacznemu uszczupleniu. Czy mam prawo pisac prosbe do
    komisji stypendialnej o przyznanie stypendium, bo pani z dzialu spraw
    bytowych uznala ze ustawodwaca nie przewidzial mozliwosci brania pod uwage
    aktualnych dochodow(wyjatkiem jest przypadek, kiedy to zostaje calkowicie
    utracone zrodlo utrzymania)

    Czy studiujac na dwoch kierunkach mam prawo pobierac stypendium
    socjalne/naukowe dwukrotnie?

  • 2. Data: 2004-09-14 21:33:58
    Temat: Re: stypendium socjalne
    Od: "Marcin Got" <m...@a...pl>