  • 11. Data: 2016-01-20 02:15:11
    Temat: Re: Prokuratura i Policja
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 Jan 2016 17:46:31 +0100, Animka <a...@t...wp.pl>
    wrote:
    > Nie samochodu, tylko pieniędzy jakie pożyczył od banku i spłacał
    bankowi
    > raty.

    Poproś swojego dorosłego opiekuna/rodzica aby ci wyjaśnił na czym
    polega przewłaszczenie.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-01-21 21:49:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-19 o 11:15, n...@t...net.pl pisze:
    > Czyli, że klient banku powinien sprzedać na raty samochód
    > i te raty odprowadzać w terminie do banku.

    Moim zdaniem to by było rozsądniejsze dla tego klienta, bo sam by raty
    spłacał. Oczywiście jakby ten co mu "poszedł na rękę" i chciał spłacać
    raty Bankowi spłacałby w ratach temu klintowi.

  • 13. Data: 2016-01-21 21:51:00
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-20 o 02:15, Marek pisze:
    > bankowi
    >
    > Poproś swojego dorosłego opiekuna/rodzica aby ci wyjaśnił na czym
    > polega przewłaszczenie.

    OK stary dziadku :-)

    --
    animka

  • 14. Data: 2016-01-21 23:08:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-01-16 o 21:49, Animka pisze:
    > Moim zdaniem to by było rozsądniejsze dla tego klienta, bo sam by raty
    > spłacał. Oczywiście jakby ten co mu "poszedł na rękę" i chciał spłacać
    > raty Bankowi spłacałby w ratach temu klintowi.

    Nie może sprzedać, bo samochód jest banku, a nie jego.

  • 15. Data: 2016-01-21 23:55:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Nie może sprzedać, bo samochód jest banku, a nie jego.
    Nie przypominam sobie, żeby to Bank sfinansował mu samochód. Z tego co
    pamiętam kupił sobie sam, za otrzymany kredyt w Banku.

    --
    animka

  • 16. Data: 2016-01-22 10:13:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Nie przypominam sobie, żeby to Bank sfinansował mu samochód. Z tego
    >co pamiętam kupił sobie sam, za otrzymany kredyt w Banku.

    To popatrz na:
    "Alior Bank pomimo złożenia obietnicy restrukturyzacji kredytu poprzez
    zmianę zabezpieczenia, wypowiada umowę kredytową w sierpniu 2013 roku
    i żąda zwrotu samochodu."

    A czemu samochodu ?

    Dalej mowa o dodatkowym zabezpieczeniu ... a co bylo poprzednim ?

    Watek poboczny to uzywanie samochodu do celow sportowych ... zazwyczaj
    wymaga sprawdzenia umow - czy bank wyrazil zgode, jesli jest
    wlascicielem/wspolwlascicielem lub ma zabezpieczenie na samochodzie,
    czy polisa pokrywa itp.

    P.S. Moze byc w ogole kredyt gotowkowy ?
    W prawie bankowym zapisane "z przeznaczeniem na okreslony cel" ... a
    reszta to pozyczka.

    A jednak banki sie z takimi kredytami reklamuja ...

    J.

  • 17. Data: 2016-01-22 22:11:05
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-22 o 10:13, J.F. pisze:
> [...]
    > reszta to pozyczka.
    >
    > A jednak banki sie z takimi kredytami reklamuja ...

    Tak, masz we wszystkim rację. Ja się nie znam na sprawach bankowych, a
    linka podałam jako "ciekawostkę" sprawy bardzo zagmatwanej.

    --
    animka

  • 18. Data: 2016-01-23 01:06:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-01-16 o 22:11, Animka pisze:

    > Tak, masz we wszystkim rację. Ja się nie znam na sprawach bankowych, a
    > linka podałam jako "ciekawostkę" sprawy bardzo zagmatwanej.

    Ależ tę sprawę jedynie dziennikarz zagmatwał chcąc usilnie przekonać
    nas, jakie te banki są straszne.

  • 19. Data: 2016-01-23 03:00:48
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, January 22, 2016 at 4:12:26 PM UTC-5, Animka wrote:

    > Tak, masz we wszystkim rację. Ja się nie znam na sprawach bankowych, a
    > linka podałam jako "ciekawostkę" sprawy bardzo zagmatwanej.

    Znasz sie na wszystkim dokladnie tak samo jak w tej sprawie,
    w sprawie skanerow i we wszystkim innym.

    Slon

  • 20. Data: 2016-01-23 03:54:38
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-23 o 03:00, Slon pisze:

    > Znasz sie na wszystkim dokladnie tak samo jak w tej sprawie,
    > w sprawie skanerow i we wszystkim innym.
    >
    > Slon
    Po co się mądrzysz. Napisalam, że miałam kiedyś skaner Plustek, który
    skanował slaidy i zdjęcia na kliszach.
    Żegnam.

    --
    animka