  • 1. Data: 2016-01-16 11:38:57
    Temat: Likwidują stare zakładają nowe
    Od: Karol <k...@1...pl>

    Ostatnio zauważyłem, że małe firmy się likwidują, ale zaraz otwierają nowe
    firmy. Chodzi o sp. z o.o.
    Szczególnie te, które zatrudniają pracowników. Zapewne mają jakieś korzyści
    z tego. Ktoś wie jakie ?

  • 2. Data: 2016-01-16 14:07:56
    Temat: Re: Likwidują stare zakładają nowe
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-01-16 o 11:38, Karol pisze:

> [...]
    > firmy. Chodzi o sp. z o.o.
    > Szczególnie te, które zatrudniają pracowników. Zapewne mają jakieś korzyści

    Bankructwo, długi i co chwila nowa firma robiąca to samo co poprzednia,
    w tym samym miejscu, tymi samymi ludźmi często z tym samym
    właścicielem.

    Metoda bardziej rozwinięta to jeden prezes, jedna księgowa,
    z pierwszego wrażenia jedna firma a przy wejściu sześć tabliczek
    z różnymi nazwami firm. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-01-16 14:15:50
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Błąd.
    Prezes dawno wykreślony, jeden prokurent.

    -----

  • 4. Data: 2016-01-16 16:56:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-01-16 o 14:15, ąćęłńóśźż pisze:
    > Błąd.
    > Prezes dawno wykreślony, jeden prokurent.

    Znam osobiście taką z prezesem.
    Ale może tylko tak z przyzwyczajenie go tytułują. :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2016-01-17 12:19:43
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Karol" <k...@1...pl> wrote in message
> [...]
    > firmy. Chodzi o sp. z o.o.
    > Szczególnie te, które zatrudniają pracowników. Zapewne mają jakieś korzyści

    bede strzelal ze mozliwosc dalszego zatrudniania na czas okreslony

    --
    http://db.org.pl/

  • 6. Data: 2016-01-17 12:50:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-17 o 12:19, m4rkiz pisze:
    > "Karol" <k...@1...pl> wrote in message
    >
    > bede strzelal ze mozliwosc dalszego zatrudniania na czas okreslony

    Powodów może być wiele, i bez sensu jest tak dywagować na sucho.

    --
    Liwiusz