eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProgramy do tworzenia aplikacji w wersji academic a programy komercyjne › Re: Programy do tworzenia aplikacji w wersji academic a programy komercyjne
    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Programy do tworzenia aplikacji w wersji academic a programy komercyjne
    Date: Fri, 20 Aug 2004 17:19:19 +0200

    > Chodziło mi głównie o to czy można wykorzystać biblioteki freeware
    dostępne
    > w internecie, bo np. nie znam ich pochodzenia (jaką wersją były
    kompilowane
    > itd.) w moich programach komercyjnych.

    jezeli byly zrobione w personal to nie. ALE W licencji biblioteki powinna
    byc informacja
    ktora mowi o tym ze program mozesz(biblioteke) uzywac bezplatnie ale nie do
    celow komercyjnyhc,
    Pan wrozka nie jest, jezeli takiego zapisu nie ma, jest tylko napisane ze
    freware to korzystac mozna.

    Jezeli nie ma notki ze nie mozna wykorzystac komercyjnie, a Pan wykorzysta
    klopoty moze miec osoba ktora
    tworzyla te biblioteke.

    > W moim pytaniu chodziło mi o to, czy nie da się "nagiąć" przepisów na
    tyle,
    > żeby wykorzystać legalne oprogramowanie do tworzenia w wersji tańszej
    > (standard) korzystając z modułów stworzonych w wersji akademickiej (która
    > często ma funkjonalność wersji enterprise) nie naruszając formalnie w
    żaden
    > sposób prawa, mając obie wersje zakupione legalnie.

    jezeli autor zaponial wspomniec o tym w licencji to czemu nie ? :)
    Jego pech.

    > Łukasz

    P.