eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProgramy do tworzenia aplikacji w wersji academic a programy komercyjne › Re: Programy do tworzenia aplikacji w wersji academic a programy komercyjne
  • Data: 2004-08-20 14:03:50
    Temat: Re: Programy do tworzenia aplikacji w wersji academic a programy komercyjne
    Od: "Lucke" <l...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. Jeśli 1 jest prawdziwe to czy można bibliotekę stworzoną w
    > przypadku 1 wykorzystać do stworzenia legalnej aplikacji??

    Chodziło mi głównie o to czy można wykorzystać biblioteki freeware dostępne
    w internecie, bo np. nie znam ich pochodzenia (jaką wersją były kompilowane
    itd.) w moich programach komercyjnych.

    Czy po prostu ponieważ KAŻDA część programu skompilowanego w wersjach
    akademickich NIE MOŻE być w jakikolwiek sposób wykorzystana w projektach
    KOMERCYJNYCH założyć, że tylko projekty internetowe które w sposób JAWNY
    mają napisane że można wykorzystywać je komercyjnie, do tego się nadają??

    W moim pytaniu chodziło mi o to, czy nie da się "nagiąć" przepisów na tyle,
    żeby wykorzystać legalne oprogramowanie do tworzenia w wersji tańszej
    (standard) korzystając z modułów stworzonych w wersji akademickiej (która
    często ma funkjonalność wersji enterprise) nie naruszając formalnie w żaden
    sposób prawa, mając obie wersje zakupione legalnie.

    Łukasz