  • 41. Data: 2003-01-24 12:35:14
    Temat: Re: Program Windows w domu
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    "Andrzej i B." wrote:
    > Dużo napisaliście ale sprawa nie rozstrzygneliście to ja podpowiem to co
    > jeszcze nie padło a wydaje mi się że jest najważniejsze i wynika to [..]

    Ludzie - proszę! Skończcie pierdolić głupoty!
    Masz legalny - nie piracki - egzemplarz programu i... koniec!
    To wszystko co potrzeba.
    Nie ma nawet dyskusji na ten temat.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 42. Data: 2003-01-24 12:37:24
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 43. Data: 2003-01-24 13:02:22
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Marcin Surowiec wrote:
    > dlaczeog zatem posiadanie oryginalnego nośnika z programem
    > ma być dowodem legalności jego posiadania.
    > Niech mi ktoś to wytłumaczy wreszcie, no! :)

    Czy sprzedaż samochodu wymaga formy pisemnej?
    Czy sprzedaż egzemplarza programu wymaga formy pisemnej?
    Czy sprzedaż zegarka/telefonu komórkowego wymaga formy pisemnej?

    Czy nosisz ze sobą dowód zakupu zegarka, telefonu komórkowego, płaszcza,
    butów, koszuli, skarpetek? Albo trzymasz je w domu?
    Czy w takim razie posiadanie ich przez Ciebie jest dowodem legalności
    ich posiadania?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 44. Data: 2003-01-24 14:52:34
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    W wiadomości news:3E313302.CC07B835@elita.pl,
    Elita.pl <b...@e...pl> napisał(a):
    > Ludzie - proszę! Skończcie pierdolić głupoty!
    > Masz legalny - nie piracki - egzemplarz programu i... koniec!
    > To wszystko co potrzeba.
    > Nie ma nawet dyskusji na ten temat.

    Czyli moge zalozyc, ze posiadasz programy ( w sensie nosniki CDROM-y etc) na
    swoich komputerach a nie posiadasz ani jednej umowy licencyjnej/certyfikatu
    autentycznosci, ale nie obawiasz sie skutkow prawnych wizyty BSA. Moga cie
    odwiedzic ? ;-)

    NMSP :-)

    Przemek

  • 45. Data: 2003-01-24 15:21:08
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Przemek Wrzesinski wrote:
    > [..]
    > autentycznosci, ale nie obawiasz sie skutkow prawnych wizyty BSA. Moga cie
    > odwiedzic ? ;-)

    Na niektóre mam, na niektóre nie mam.
    Mogą mnie odwiedzić.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 46. Data: 2003-01-24 21:18:23
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl> ihn
    news:b0rjvj$h8g$1@news.telbank.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

> [...]
    > umowy licencyjnej/certyfikatu autentycznosci, ale nie obawiasz sie
    > skutkow prawnych wizyty BSA. Moga cie odwiedzic ? ;-)

    Taaa... jak wieść gminna niesie, BSA już u niego była i miał z tego
    powodu pewne problemy. Sam pewnie niewiele powie, ale myślę, że są
    tuta ludzie, którzy mogą powiedzieć coś ze szczegółami ;o)

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"