  • 21. Data: 2003-01-23 22:29:59
    Temat: Re: Program Windows w domu
    Od: c...@p...onet.pl

    > no wiem ...dlatego myśle,że każdy powinien mieć stosowny dokument
    > /fakture,rach./ na zakupiony towar /oprogramowanie/ ...
    > ale przyznaje ,ze w tej kwestii jestem cieniutka :-)
    >
    > Sandra

    Zgadzam się - faktura (dokument zakupu) być musi. Zresztą jak inaczej wpisać
    coś w koszty, amortyzować i inne takie. A niedowiarkom, coż... pozostaje dobra
    wróżka z UKS :))

    Pozdrawiam
    Ciacho
    Ciacho

  • 22. Data: 2003-01-23 22:38:03
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Sandra wrote:
    > a ty co nawiedzony?

    Tak. Wyniosłem z komuny alergię na komisje niby działające z ramienia prawa,
    a go łamiące przez swoją "nadgorliwość".
    No, ale nie odpowiedziałaś - cóż to była za komisja?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 23. Data: 2003-01-23 22:38:43
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Sandra wrote:
    > a może dodatkowo chcesz wiedzieć z kim ja sypiam co ?

    Jeśli jesteś ładna to chcę :)

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 24. Data: 2003-01-23 22:40:10
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    c...@p...onet.pl wrote:
    > Zgadzam się - faktura (dokument zakupu) być musi.

    Doprawdy? Podaj podstawę prawną.

    > Zresztą jak inaczej wpisać coś w koszty, amortyzować i inne takie.

    Jeśli już ktoś chce może sporządzić wewnętrzny dokument księgowy
    i wprowadzić to na stan.

    > A niedowiarkom, coż... pozostaje dobra wróżka z UKS :))

    A co ma do tego UKS ?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 25. Data: 2003-01-23 23:03:05
    Temat: Odp: Re:Program Windows w domu
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Elita.pl <b...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@e...pl...

    > Tak. Wyniosłem z komuny alergię na komisje

    toś Ty taki stary ? :-)

    niby działające z ramienia prawa,
    > a go łamiące przez swoją "nadgorliwość".

    e tam mało wiesz ;-)

    > No, ale nie odpowiedziałaś - cóż to była za komisja?

    komisja d/s inwentaryzacji :-) czytaj dokładnie już wcześniej to napiałam
    tylko określiłam to do Jokera jak przeprowadzaliśmy " inwentaryzacje czy to
    Ci nie wystarczyło? może numer buta ?

    Sandra

  • 26. Data: 2003-01-23 23:22:05
    Od: c...@p...onet.pl

    > Doprawdy? Podaj podstawę prawną.

    Ustawa w sprawie prowadzenia kpir, ustawa o rachunkowości.

    > Jeśli już ktoś chce może sporządzić wewnętrzny dokument księgowy
    > i wprowadzić to na stan.

    Zobacz najpierw na co można wystawić wewn. dokument księgowy.

    > A co ma do tego UKS ?

    Do amortyzacji,kosztów i ksiąg? Moim zdaniem to tym się przede wszystkim
    zajmuje, chyba, że mnie oświecisz.

    Pozdrawiam
    Ciacho

  • 27. Data: 2003-01-23 23:33:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Jan 2003 c...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >+ > > podejrzanych o pochodzenie z przestępstwa, bo wg przepisów powinny
    >+ > > mieć udokumentowane pochodzenie) środków i wyposażenia...
    [...]
    >+ Zgadzam się - faktura (dokument zakupu) być musi. Zresztą jak inaczej wpisać
    >+ coś w koszty, amortyzować i inne takie. [...]

    Prawda :)
    Tyle że to *inny* problem niż naruszenie praw autorskich :)

    >+ Pozdrawiam

    Wzajemnie, Gotfryd

  • 28. Data: 2003-01-23 23:39:02
    Temat: Odp: Program Windows w domu
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:Pine.WNT.4.50.0301240032080.-111291837-10000
    ...@k...portezjan.zabrze.
    pl...
    > On Thu, 23 Jan 2003 c...@p...onet.pl wrote:
    > Prawda :)
    > Tyle że to *inny* problem niż naruszenie praw autorskich :)

    to jak to jest? kupuje nowego kompa z oprogramowaniem dostaje na to
    dokumentacje ...naruszam jakieś prawa autorskie?

    Sandra

  • 29. Data: 2003-01-23 23:40:37
    Od: c...@p...onet.pl

    > [...]
    >
    > Prawda :)
    > Tyle że to *inny* problem niż naruszenie praw autorskich :)

    No jasne, że tak :)) Rozmowa zeszła na dokumentację zakupu w firmie, to
    wskazałem tylko, że fajnie mieć dowód zakupu, żeby mozna było to jakoś
    wykorzystać dla celów podatkowych. Nie odnoszę się natomiast do kwestii
    legalności oprogramowania. Cała rozmowa z tego co widzę, nie po raz pierwszy
    burzliwa, strony dwie i jak na razie to... ja myślę swoje :)

    > Wzajemnie, Gotfryd

    Również
    Ciacho

  • 30. Data: 2003-01-24 00:02:43
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    c...@p...onet.pl wrote:
    > Ustawa w sprawie prowadzenia kpir, ustawa o rachunkowości.

    Ale konkret. Jaki artykuł tej ustawy dotyczy używanego oprogramowania?

    > Zobacz najpierw na co można wystawić wewn. dokument księgowy.

    Zobaczyłem. Nadal uważam, że może go wprowadzić.

    > Do amortyzacji,kosztów i ksiąg?

    Nie pomnę by przedmówca mówił cokolwiek o amortyzacji tego programu i kosztach.

    > Moim zdaniem to tym się przede wszystkim zajmuje, chyba, że mnie oświecisz.

    Zajmuje się prawidłowością w płaceniu podatków, a nie w zastanawianiu się
    na jakim programie pracuje podatnik.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm