  • 1. Data: 2004-10-28 00:20:23
    Temat: Proces
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    Wielu marzy o procesie,
    ale nie daliście łapówek komu trzeba.

    Heya

  • 2. Data: 2004-10-28 14:19:09
    Temat: Re: Proces
    Od: akanid <a...@b...poczta.fm>

    troche to trwało nim udało mi sie go wrzucić do KF...
    wiec przepraszam wszystkich za ten malutki offtopic, ale musze
    odpowiedzieć w ten sposob.

    -------------------+
    | Automatyczny Odpowiadacz |
    -------------------+
    | Drogi: |
    | |
    | |
    | [ ] Guru [ ] Potakiwaczu [ ] Swiadku Jehowy |
    | [ ] Hakerze [ ] Dekadencie [x] Dziwaku |
    | [ ] Ekspercie [ ] Zydomasonie [ ] Paranoiku |
    | [ ] Freakerze [ ] Malkontencie [ ] Troglodyto |
    | [x] Lamerze [x] Dupku [ ] Ateisto |
    | [x] Flamerze [x] Idioto [x] Rasisto |
    | [x] Luserze [x] Palancie [ ] Moczymordo |
    | [x] Spamerze [ ] Panikarzu [x] Prowokatorze |
    | [ ] Wszystkie powyzsze! |
    | |
    -------------------+
    | |
    | Jestes: |
    | |
    | |
    | [x] Irytujacy [ ] Nieokrzesany [x] Beznadziejny |
    | [x] Nudny [ ] Oblesny [x] Smieszny |
    | [ ] Przemadrzaly [ ] Niedoswiadczony [x] Upierdliwy |
    | [x] Zenujacy [x] Zlosliwy [x] Prymitywny |
    | [ ] Nietolerancyjny [ ] Wulgarny [x] Po prostu "inny"|
    | [ ] Wszystkie powyzsze! |
    -------------------+
    | |
    | Zostales sflame'owany poniewaz: |
    | |
    | |
    | [x] Wyslales SPAM (Stupid Persons` Advertisement) |
    | [x] Wyslales wiadomosc "WSZYSCY JESTESCIE XXX" |
    | [x] Wyslales post na grupe nie zwiazana z twoim tematem |
    | [ ] Wyslales test na grupe inna niz pl.test |
    | [ ] Wyslales binaria na grupy z hierarchii pl.* |
    | [x] Wyslales zupelnie nieinteresujacy post |
    | [ ] Wyslales reklame strony WWW i nie ma na niej nic interesujacego |
    | [ ] Wyslales wiadomosc napisana w calosci WERSALIKAMI |
    | [ ] Zacytowales CALY poprzedni post w swojej odpowiedzi. |
    | [ ] ... i dodales do niego tylko jedna linijke |
    | [ ] ... na dodatek PRZED cytatem |
    | [ ] ... co najgorsze to bylo tylko "ja tez" / "a ja nie" |
    | [x] Rozpoczales nietematyczny watek na grupie |
    | [x] Przyczyniles sie do kontynuacji dlugiego, nudnego glupiego watku|
    | [x] Nie wiesz, na która grupe nalezy wysylac posty |
    | [x] Nie czytales opisu grupy lub w ogole nie umiesz czytac |
    | [x] Moja tolerancja ma granice w przeciwienstwie do twojej glupoty |
    -------------------+
    | Dodatkowe przewinienia: |
    | |
    | |
    | [ ] Jestes zalosnym bywalcem pl.soc.polityka i pl.soc.religia |
    | [ ] IMNSHO uzywasz zbyt wielu dziwnych akronimow IYKWIM(AITYD) |
    | [ ] ... IWBNI gdybys w ogole ich nie uzywal |
    | [ ] Stwierdziles ze Linux jest gorszy od Windowsa |
    | [ ] ... na dodatek napisales Linuch |
    | [ ] Masz niechlujnie sformatowane posty |
    | [ ] Masz niechlujnie sformatowane posty w HTML |
    | [ ] Masz niechlujnie sformatowane posty w HTML z... |
    | ...charset=windows-1252|
    | |
    | [ ] Chwalisz sie rzeczami, które nigdy sie nie zdarzyly |
    | [x] Myslisz, ze nie mozna cie namierzyc |
    | [x] Nie podoba mi sie twój sposób pisania |
    | [x] Ty w ogóle mi sie nie podobasz |
    -------------------+
    | Aby odpokutowac, musisz: |
    | |
    | |
    | [x] Zostac tegorocznym laureatem nagrody Darwina |
    | [x] Potluc modem mlotkiem i zjesc to, co zostanie |
    | [ ] Zrezygnowac z konta polbox / ahoj / go2 / onet / kki / interia |
    | [ ] Wyniesc sie do fagasów na pl.soc.polityka lub pl.soc.religia |
    | [x] Przeczytac w koncu pieprzony FAQ |
    | [x] Wyniesc sie na /dev/drzewo albo /dev/bambus |
    | [x] Zapomniec o tym, ze istnieja grupy dyskusyjne i newsgrupy |
    | [x] Usun z komputera wszystkie programy pocztowe i newsreadery |
    | [x] Zapisac sie do Samoobrony albo Ligi Polskich Rodzin |
    | [x] Przeprosic wszystkich bywalców grupy |
    | [ ] Wyslac normalny, ciekawy i zwiazany z tematem grupy post |
    -------------------+
    | |
    | Na zakonczenie, chcialbym dodac: |
    | |
    | [x] Ciesz sie zyciem póki mozesz ale nie na tej grupie |
    | [x] Zal mi twoich zwierzatek domowych jesli jeszcze zyja |
    | [x] Wylacz lepiej komputer i sprawdz czy nie ma kolarzy w piwnicy |
    | [x] To chyba bardzo smutne miec jednocyfrowe IQ |
    | [x] Spadaj gdzie indziej ze swoim pieprzeniem |
    | [x] Sprawdz jak daleko uda ci sie wepchnac jezyk do gniazdka |
    | [x] Zobacz, co sie stanie jak wyskoczysz z 10. pietra |
    | [x] Nabierz wody w usta, usiadz na piecu i poczekaj, az sie zagotuje|
    | [x] Idz (do diabla), zyj, wal sie na ryja i daj zyc innym |
    | [x] PLONK |
    -------------------+

    PS

    (\ /)
    _/\_ Please *don't* l\ __ /)-7
    /_--_\ _feed the trolls!_- >''\ / -7
    / V V\\ \ \' --7
    / ( )\ ^^ ^ \ \)
    / \_^^_/) \ \\\//, \___\
    _\ `'-.( /_ \)_ V/ __^^__
    (_ `' _) \ V ) | |
    `. \ .' _-'_' |flames|
    `. ).' _-' .' | |
    .--___/ \____--'' _-' |______|
    \ _-' `-- --'
    `. \` \'''' ___ )(
    `.\__ __ , \_ .' `. \/
    / \-' \__/ /-' `. They only grow larger!
    `--'` V \ / V__ `. ooooO \
    \ \ \ \ .' `-. `./ ) >')
    `--( \/---' \ .-' ( \
    `. \ `--' ^^` ...