  • 1. Data: 2005-08-01 12:44:15
    Temat: Procedura przedsądowa Intrum Justitia - proszę o wskazówki.
    Od: "Aneta" <j...@g...pl>

    Otóż zalegam z opłatą w Tepsie. No i dostałam od Intrum Justitia
    "Zawiadomienie o rozpoczeciu procedury przedsądowej". Tak się własnie
    zastanawiam jak to dalej wyglądałoby, gdybym nie zapłaciła. Zapłacę
    oczywiscie, jednak skoro piszą w tym piśmie, ze: "istnieje możliwość
    zawracia ugody, która pozwoli na odstąpienie od działań". Jak myslicie,
    pozwolą mi rozłozyć zapłatę na 3 części? Może ktos ma doświadczenia z Intrum
    Justitia?
    Pzdr i proszę o wskazówki.

  • 2. Data: 2005-08-01 13:02:04
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl>

    > Justitia?
    > Pzdr i proszę o wskazówki.
    Ja mam - nie zpłaciłem bo uważam , że TPSA ma delikatnie mówiąc nieporządek
    i usiłuje mnie obciążyć niesłusznie . Z windykacji nic zrobili. Sytuacja
    dokładnie taka sama jak u Pani.

    -------------
    PZDR
    Mroczny Daro

  • 3. Data: 2005-08-01 13:02:47
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Aneta napisał(a):
> [...]
    > pozwolą mi rozłozyć zapłatę na 3 części? Może ktos ma doświadczenia z Intrum

    Nie znam tej firmy, ale idę o zakład, że bez problemu się zgodzą.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 4. Data: 2005-08-01 13:24:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Aneta wrote:
> [...]
    > pozwolą mi rozłozyć zapłatę na 3 części? Może ktos ma doświadczenia z Intrum

    Z Intrum Justitia w ogóle nie rozmawiaj.
    Zawiadomienie o rozpoczęciu procedury przedsądowej jest tyle samo warte
    co ich wczesniejsze papierki.
    Żadnej ugody nigdzie nie podpisuj i nic im nie wysyłaj.
    Zacznij czym prędzej spłacać te pieniądze tepsie bo im się po prostu
    należą jak sama przyznajesz.
    I napisz dopiero wówczas jak dostaniesz pismo z sądu. Trochę to jeszcze
    czasu zajmie i do tego czasu spłać tepsę.

  • 5. Data: 2005-08-01 13:34:42
    Od: "Aneta" <j...@g...pl>

    -------------
    > PZDR
    > Mroczny Daro
    Mroczny Daro,
    ale ja przestałam Tepsie płacić w listopadzie (UWAGA!) 2003 r.. Najpierw
    Tepsa przysyłała mi rachunki, potem już same abonamenty, potem zaczęła się
    odzywać Intrum Justitia. Ignorowałam, bo nie miałam zatrudnienia, a więc i
    kasy. Kwota do zapłaty jest większa niż aktualna średnia krajowa. Aktualnie
    pracuję, a więc mieliby ewentualnie z czego windykować, ale to trwa tak
    dłuuugo i jak narazie nie zajęli mi konta, komornik - nie wiem, bo nie
    wpuszczam obcych... Zastanawiam się czy rzeczywiscie Intrum jest
    skuteczna....

  • 6. Data: 2005-08-01 13:35:03
    Od: "Aneta" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Nie znam tej firmy, ale idę o zakład, że bez problemu się zgodzą.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Beniamin

    Dzięki za słowo otuchy:)
    pzdr

  • 7. Data: 2005-08-01 13:52:23
    Od: "Aneta" <j...@g...pl>

> [...]
    > I napisz dopiero wówczas jak dostaniesz pismo z sądu. Trochę to jeszcze
    > czasu zajmie i do tego czasu spłać tepsę.

    Poważnie? O kurcze ... No pewnie, ze wolałabym pognać do Tepsy, pochylić
    głowę, mimo, ze ich nienawidzę za zdzierstwo i zapłacić niż konwersować z
    windykacją. A czy to prawda, że zapłacę koszty sadowe, gdy dojdzie do tzw
    pierwszej rozprawy? Bo tak naprawdę nie wiem jak szybko działają. Narazie
    dostałam Zawiadomienie o rozp. procedury przedsadowej.... I czy prawdą jest,
    ze windykacja może zająć mi wynagrodzenie??
    Z góry baaaaardzo dziękuję za info....

  • 8. Data: 2005-08-01 13:55:23
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Aneta napisał(a):
> [...]
    > dostałam Zawiadomienie o rozp. procedury przedsadowej.... I czy prawdą jest,
    > ze windykacja może zająć mi wynagrodzenie??

    Wynagrodzenie może zająć dopiero komornik, po wyroku sądu.

    KG

  • 9. Data: 2005-08-01 14:00:23
    Od: "Aneta" <j...@g...pl>

    > Wynagrodzenie może zająć dopiero komornik, po wyroku sądu.
    >
    > KG

    Uff, no to jednak pojade do Tepsy w tygodniu... Dzięki za rzeczowe info.

  • 10. Data: 2005-08-01 14:17:46
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Aneta" <j...@g...pl> naskrobał/a w

    > wiem jak szybko działają. Narazie dostałam Zawiadomienie o rozp.
    > procedury przedsadowej....

    Strachy na lachy.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Szowinisci wszystkich krajów laczcie sie.