  • 1. Data: 2005-08-01 12:30:09
    Temat: Przeprosiny dla Onetu
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Niniejszym pragne przeprosic Onet za akcje jaka rozpetalem przeciwko ich
    polityce antyspamowej

    Po wyjasnieniach okazalo sie ze nasze e-maile nie docieraja do odbiorcow
    (klientow Onetu) na skutek
    zablokowania adresu IP naszego dostawcy uslugi e-mail i WWW.
    Adres zostal zablokowany na skutek rozsylania przez innych uzytkownikow
    poprzez wskazany IP spamu.
    jednym slowem - nam sie dostalo za kogos.

    Na niekorzysc naszego dostawcy (silesianet.pl - junisoftex) przemawia to ze
    Onet ostrzegal o mozliwosci nalozenia
    blokady juz 29.04.2005!!! (mam kopie maila) a administratorzy silesianet nie
    zareagowali!!!!!
    W rozowie telefonicznej z nimi nie byli nawet skorzy przynac sie do swojego
    bledu!
    Sprawe przekazalem wiec do prezesa Junisoftex i miejmy nadzieje ze zostanie
    pozytywnie zalatwiona..

    Onet jeszcze raz przepraszam

    Tomasz Bednarz

  • 2. Data: 2005-08-01 13:10:11
    Temat: Re: Przeprosiny dla Onetu
    Od: scream <n...@p...pl>

    Tomasz Bednarz napisał(a):
    > Niniejszym pragne przeprosic Onet za akcje jaka rozpetalem przeciwko ich
    > polityce antyspamowej
    [..]

    postraszyli Cie sądem?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-08-01 13:45:18
    Od: #Techdan# <t...@o...pl>

    Tomasz Bednarz napisał(a):

> [...]
    > Onet ostrzegal o mozliwosci nalozenia
    > blokady juz 29.04.2005!!! (mam kopie maila) a administratorzy silesianet nie

    wow - a ja myslalem ze tylko u mnie takie problemy z junisoftexem -
    przez 4 dni nie moglem sie doprosic zmiany mac adresow ;>

  • 4. Data: 2005-08-01 15:58:24
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    > [..]
    >
    > postraszyli Cie sądem?

    nie ..... a co mieli?
    czlowieku jesli Onet ma racje to czemu nie mam ich przeprosic?
    czy ty przepraszasz tylko gdy ktos straszy cie sadem?

    sprawe zawalil Jinisoftex .... choc przez pewnien czas z mojej strony
    wygladalo to tak jak opisywalem

    TB

  • 5. Data: 2005-08-01 19:15:56
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Tomasz Bednarz napisał(a):
    [...]
    > Onet jeszcze raz przepraszam

    Na moje pytania nie raczyli nawet odpowiedzieć. A poczta jak nie
    docierała na serwery onetu tak nie dociera nadal. Od wielu dostawców
    hostingu, radzę potestować.

    Tobi

  • 6. Data: 2005-08-01 19:21:36
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Na moje pytania nie raczyli nawet odpowiedzieć. A poczta jak nie
    > docierała na serwery onetu tak nie dociera nadal. Od wielu dostawców

    Ja tam nie chce znow mieszac ....
    moze namieszaj tak jak ja .... mi sie w koncu udalo porozmawiac
    telefonicznie z gosciem
    z Onetu pobslugujacego abuse - mimo iz numeru do niego na stronach onetu nie
    znajdziesz :-)
    Po rozmowie jednak wszystko sie wyjasnilo.
    Z drugiej strony jesli takich administratorow jak w junisoftex jest wiecej
    to sie nie dziwie ze
    ktos pol swiata przyblokowal. Skoro niektorzy admini ingnoruja polityke
    antyspamowa
    to chyba do nich nalezy miec tu pretensje ....

    TB