  • 1. Data: 2005-08-01 11:03:13
    Temat: Kończy mi się paszport
    Od: "Tadek" <r...@p...onet.pl>

    Hej
    Kończy mi się paszport w sierpniu, a mam właśnie propozycję wyjazdu
    do Chorwacji za miesiąc.

    Nie wiecie jak sprawnie/szybko można przedłużyć paszport ?
    Bo mi powiedzieli, że to co najmniej miesiąc...
    Na stałe jestem zameldowany w woj. małopolskim

    Pozdrawiam
    Tadek

  • 2. Data: 2005-08-01 12:42:46
    Temat: Re: Kończy mi się paszport
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Tadek:
> [...]
    > Bo mi powiedzieli, że to co najmniej miesiąc...
    > Na stałe jestem zameldowany w woj. małopolskim

    Do Chorwacji nie musisz miec paszportu. Na dowodzik.
    Pozdr. Dulek

  • 3. Data: 2005-08-01 12:59:06
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    hihi.. no jak widzisz ze sie konczy to sie wczesniej mysli.. na dowod tam
    nie dojedziesz a mogliby Cie nawet nie wposcic pomimo ze paszport jeszcze
    wazny bo wiele krajow wymaga w momencie wjazdu tak na wszelki waznos
    paszportu minimum na kolejne pol roku.
    Z tego co wiem minely juz czasy przyspieszania wystawienia paszportu ;) Ja
    czekalem miesiac choc mialem tylko na styk czasu by wyrobic sobie wize do
    kraju do ktorego juz mialem duzo wczesniej wykupiony bilet. Po wize musialem
    jechac do rzymu, bo korespodencyjnie bym nie zdazyl. Wiec mozliwosci
    zaistnienia fatalnego dla mnie opoznienia bylo duzo.
    Zadna z powyzszych okolicznosci nie pomogla mi w szybszym zalatwieniu nowego
    paszportu.

  • 4. Data: 2005-08-01 13:22:35
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Robcio:
> [...]
    > nie dojedziesz a mogliby Cie nawet nie wposcic pomimo ze paszport jeszcze
    > wazny bo wiele krajow wymaga w momencie wjazdu tak na wszelki waznos

    Glupoty opowiadasz.
    Pozdr. Dulek

  • 5. Data: 2005-08-01 13:42:14
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Glupoty opowiadasz.
    > Pozdr. Dulek

    WYLUZJ.. wydawalo mi sie ze nie, ale nie probowalem wiec jesli probowales to
    OK

  • 6. Data: 2005-08-01 13:46:30
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Robcio:
    > WYLUZJ..

    No wiesz, jestem luzny. Ty nie pisz, jak nie wiesz.

    > wydawalo mi sie ze nie, ale nie probowalem wiec jesli probowales to

    Nie probowalem. Ale gdybym sprobowal - udaloby mi sie. A wlasciwie to mozna
    powiedziec, ze probowalem. Bylem pare razy i jeszcze nikt nigdy na przejsciu
    paszportu mi nie sprawdzal.
    Pozdr. Dulek

  • 7. Data: 2005-08-01 22:35:19
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mozna
    > powiedziec, ze probowalem. Bylem pare razy i jeszcze nikt nigdy na

    To co im pokazywales na przejsciu?
    Tak na piekne oczy kazdego wpuszczali?
    A moze zdejmowales spodnie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2005-08-02 04:53:21
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    SDD:
    > To co im pokazywales na przejsciu?
    > Tak na piekne oczy kazdego wpuszczali?

    Nic, bo nigdy mi paszportu nie sprawdzali (bylem pare razy). W tamtym roku w
    Chorwacji wszedl przepis, na podstawie ktorego m.in. Polacy moga wjechac do
    nich na dowod.

    > A moze zdejmowales spodnie?

    Masz zajebisty polot. Pokaze kolegom.

  • 9. Data: 2005-08-02 09:07:57
    Od: Janusz <j...@a...net.pl>

    On 1 Aug 2005 13:03:13 +0200, Tadek wrote:

    > Nie wiecie jak sprawnie/szybko można przedłużyć paszport ?
    > Bo mi powiedzieli, że to co najmniej miesiąc...

    Wydaje mi sie, ze jest cos takiego jak przyspieszony termin.
    Kumpela tak zalatwiala, niecale 2 tygodnie (ale placi sie
    drozej za to).

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz