  • 11. Data: 2005-08-01 14:18:23
    Temat: Re: Procedura przedsądowa Intrum Justitia - proszę o wskazówki.
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Uff, no to jednak pojade do Tepsy w tygodniu... Dzięki za rzeczowe info.

    I przygotuj sie na chamskie telefony w godzinach 6:00 - 22:00
    O ile masz jaja, to mozesz sobie niezle pojezdzic i poklocic sie
    z konsultantem ds windykacji po drugiej stronie, dla sportu -
    zasadniczo moga Ci naskoczyc

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 12. Data: 2005-08-01 14:30:16
    Od: "Aneta" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > "Aneta" <j...@g...pl> naskrobał/a w

    > Strachy na lachy.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof "Goomich" Ferenc
    > g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    > Szowinisci wszystkich krajów laczcie sie.

    Teraz to i ja tak myślę:). pzdr

  • 13. Data: 2005-08-01 14:31:39
    Od: "Aneta" <j...@g...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > O ile masz jaja, to mozesz sobie niezle pojezdzic i poklocic sie
    > z konsultantem ds windykacji po drugiej stronie, dla sportu -

    Nie mają do mnie telefonu. Ów telefon (Tepsy własnie) dawno wyłączony, bo
    nie płaciłam. Więc nie podzwonią do mnie kolesie z windykacji, chociaż nie
    powiem - awiza w skrzynce sa irytujące;). pzdr

  • 14. Data: 2005-08-01 20:05:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Aneta" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    Po prostu w trzech ratach spłaci do TP SA i tyle. Zanim IJ cokolwiek
    zrobi, to będziesz mieć dług spłacony. Chyba, ze TP SA powiadomiłam Cię,
    że obecnie wierzycielem jest IJ. Ale musieli by powiadomić listem
    poleconym, a jakby ktoś chciał się upierać, to w dodatku z podpisami
    osób wpisanych jako reprezentanta w rejestr handlowy. jak żyję nie
    widziałem takiego załatwienia przez tę firmę sprawy, więc spokojnie
    możesz przyjąć, że IJ nie istnieje i spłacić TP SA.

    Pozostaje ewentualna kwestia odsetek. 2 lata dadzą około 30% odsetek.
    Możesz IJ zaproponować ugodę, ze spłacisz w 3 ratach, ale bez odsetek.
    Jeśli by poszli na taką ugodę, to wówczas warto by było z nimi
    pertraktować.

  • 15. Data: 2005-08-02 00:28:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Aneta wrote:

    > Uff, no to jednak pojade do Tepsy w tygodniu... Dzięki za rzeczowe info.

    A po co chcesz iść?
    Masz faktury co ci przysyłali?
    To na pocztę i spłacaj, po 2 miesięcznie np.
    I trzymaj potem te papierki z poczty jak sztabki złota, bo ci moga głowę
    uratować.
    A najlepiej jak masz konto to od razu przelewem na numer który jest na
    fakturze. Potwierdzenie z banku trudniej zgubić niż z poczty.

    Co do firm windykacyjnych to sprawa wygląda tak.
    Firma windykacyjna aż do samego końca opórcz straszenia i liczenia, że
    się przestraszysz nic więcej nie może. Faceta, który przyjdzie do domu
    poinformuj, że spłacasz zadłużenie tepsie i generalnie wyrzuć za drzwi.
    Jakby nie chciał wyjść to za telefon i po policję, bez wahania.

    Procedura wyglada tak;
    Firma windykacyjan składa wniosek do sądu.
    Rozprawa zwykle się odbywa cicho i sprawnie i dostajesz do domu od razu
    wyrok. Z tego co widać to firma jak narazie straszy i daleko jej jeszcze
    do tego, żeby zacząć pisać papierki do sądu. Spokojnie masz kilka
    miesięcy jesli w ogóle się odważą.
    Jedynej rzeczy, której nie możesz zignorować to ten wyrok sądowy.
    Przysługuje ci od niego odwołanie i to musisz zrobić.
    Wówczas odbywa się normalna rozprawa i dobrze byłoby, gdybyś do tego
    czasu to wszystko spłaciła.
    Na rozprawie mówisz, że wszystko już spłaciłaś i wnosisz o oddalenie
    pozwu. No i tu ci będą papierki potrzebne pokazujące, że zapłaciłaś.
    Jak zgubisz to masz przechlapane.
    Nie wiem, czy sąd zasądzi ci wówczas koszty sprawy, czy nie, ale nawet
    jakby to to nie jest dużo.
    Jak już wszystko spłacisz, to poinformuj firemkę windykacyjną, że już
    wszystko spłaciłaś, co by wiedzieli i się odwalili.

    A teraz trick. Spłacaj faktury od końca. Od najnowszej.
    Faktury się przedawniają po trzech latach, więc całkiem możliwe, że
    zanim dojdziesz do 2003 roku to część się przedawni i nie będziesz miała
    obowiązku zapłacić.
    Chociaż z drugiej strony Intrium Justysia też o tym wie i całkiem
    możliwe, że w 2006 roku pofatyguje się jednak do sądu, co by im "żarcie"
    nie uciekło.

    Normalnie to byś ode mnie dostała w dupę, za niepłacenie, ale jeszcze
    bardziej nie lubię firm windykacyjnych.

  • 16. Data: 2005-08-02 01:06:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > Możesz IJ zaproponować ugodę, ze spłacisz w 3 ratach, ale bez odsetek.
    > Jeśli by poszli na taką ugodę, to wówczas warto by było z nimi

    Z nimi w ogóle nie warto pertraktować, bo dług cały czas wisi u tepsy.
    Zapłacić rachunki i czekać, czy tepsa upomni się o odsetki.
    Spokojnie bym siedział i czekał, aż się przedawnią.

  • 17. Data: 2005-08-02 09:08:16
    Od: "Aneta" <j...@g...pl>

    > Z nimi w ogóle nie warto pertraktować, bo dług cały czas wisi u tepsy.
    > Zapłacić rachunki i czekać, czy tepsa upomni się o odsetki.
    > Spokojnie bym siedział i czekał, aż się przedawnią.

    Oki, i ja poczekam zapewne. Jutro maszerujuę do Tepsy głowę pochylić.
    Serdecznie dziękuję za podpowiedzi.

  • 18. Data: 2005-08-02 09:08:43
    Od: "Aneta" <j...@g...pl>

> [...]
    > Możesz IJ zaproponować ugodę, ze spłacisz w 3 ratach, ale bez odsetek.
    > Jeśli by poszli na taką ugodę, to wówczas warto by było z nimi

    Dzięki za podsunięcie tematu odsetek.

  • 19. Data: 2005-08-02 09:18:26
    Od: "Aneta" <j...@g...pl>

> [...]
    > uciekło.
    >
    > Normalnie to byś ode mnie dostała w dupę, za niepłacenie, ale jeszcze

    Wiem, dostałabym w dupę. Jednak gorsza karą jest, że wolałabym kupić sobie
    jakieś fajne buty albo kosmetyk, a tu muszę przelewy Tepsie zacząć robić.
    Witek, stukrotne dzięki za wskazówki. Przyznam szczerze, iż najbardziej z
    tego wszystkiego załuję, że na III roku przerwałam prawo. Cóż, teraz
    wiedziałabym, że mam się bać lub nie bać, a musze zawracać głowy dobrym
    ludziom:)).

  • 20. Data: 2005-08-02 12:29:59
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Aneta wrote:

> [...]
    > tego wszystkiego załuję, że na III roku przerwałam prawo. Cóż, teraz
    > wiedziałabym, że mam się bać lub nie bać, a musze zawracać głowy dobrym

    Za ten kosmetyk i buty to dostaniesz.
    Marsz do tepsy, ale to już!