  • 11. Data: 2007-01-08 23:23:53
    Temat: Re: Problemy z MPK
    Od: Jakub 'jarbi' Roszkiewicz <r...@g...com>

    macso wrote:

    > Użytkownik "Piotr Kubiak"

    > no to maja pecha chłopaki jak nie zdążą obstawić kasowników
    > zgłaszając chęć sprawdzania biletów
    >
    > macso

    Dzięki, racja, sam zauwazylem dzisiaj ogloszenie MPK (poznań), iż kontrola
    biletowa w trakcie niezablokowanych kasowników jest nieważna. Hehe. :-)
    --
    Niemoralna propozycja.

  • 12. Data: 2007-01-09 14:17:50
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub 'jarbi' Roszkiewicz" <

    > Dzięki, racja, sam zauwazylem dzisiaj ogloszenie MPK (poznań), iż kontrola
    > biletowa w trakcie niezablokowanych kasowników jest nieważna. Hehe. :-)

    no w Poznaniu to jest wogóle luksus
    chłopaki wchodzą i dopiero wyłączaja kasowniki
    deopiero jak ci którzy wsiedli razem z nimi mieli czas na skasowanie
    a jak jest tłok to i nie zdążą zrobić kontroli miedzy przystankami to od
    następnego kasowniki znowu są czynne.
    W dodatku wiele razy idziałem że ludzie wysiadali czym prędzej widząc
    wchodzącego kanara.

    W Lublinie coś takiego jest nie do pomyślenia.
    Kanary puszczają jakieś tajemne znaki kierowcy i ten wyącza kasowniki
    jeszcze zanim drzwi otworzy
    na przystanku. Potem kanary blokują wyjście i sprawdzają bilety
    wysiadającym,
    potem włażą do środka dopiero i tam sprawdzają bilety do skutku.
    To że atubus traci czas nikogo nie obchodzi

    macso