  • 1. Data: 2007-01-07 20:46:16
    Temat: Sprzedaż części działki budowlanej
    Od: k...@i...pl

    Witam,
    Interesuje mnie ile czasu należy odczekać, po zakupie 3000 m2
    działki pod zabudowę, aby móc sprzedać jej fragment. I czy są
    jakieś prawne ograniczenia, co do dalszego podzialu takiej działki?
    Mam nadzieję, że Ktoś będzie wstanie mi pomóc.

  • 2. Data: 2007-01-08 04:24:24
    Temat: Re: Sprzedaż części działki budowlanej
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    .com...

    jakieś prawne ograniczenia, co do dalszego podzialu takiej działki?

    Musisz chyba złożyć do gminy wniosek o wydzielenie z tej całej działki
    kolejnej mniejszej.
    Musi być geodezyjny podział, czyli mapka. Geodeta będzie wiedział jakie
    przepisy obowiązują np. to, że musi być dojazd do wydzielonej działki.
    --
    Maluch

  • 3. Data: 2007-01-08 05:25:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    k...@i...pl napisał(a):
    > Witam,
    > Interesuje mnie ile czasu należy odczekać, po zakupie 3000 m2
    > działki pod zabudowę, aby móc sprzedać jej fragment. I czy są

    Sprzedać można praktycznie od razu - pomijam czas potrzebny na
    załatwienie formalności ;)

    > jakieś prawne ograniczenia, co do dalszego podzialu takiej działki?

    To, co pisał Maluch.

    Plus sprawdź plan zagospodarowania przestrzennego - np. w moim przypadku
    działka nie może mieć mniej niż 1000m2 żeby móc się na niej budować.
    Kawałek dalej minimum to już właśnie 3000m2 (jakaś otulina czy inna
    strefa ochronna).

  • 4. Data: 2007-01-27 19:09:28
    Od: k...@i...pl

    On 8 Sty, 06:25, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

> [...]
    > działka nie może mieć mniej niż 1000m2 żeby móc się na niej budować.
    > Kawałek dalej minimum to już właśnie 3000m2 (jakaś otulina czy inna

    Ok. Dzięki za info.
    A czy takie same przepisy obowiązują gdy chodzi o działkę rolną z
    warunkami zabudowy? np. chcę razem z kolegą kupić działkę rolną z
    warunkami zabudowy i w momencie kupna podzielić ją na dwie działki -
    konieczność z uwagi na księgi wieczyste i wpisy hipoteki. Czy taki
    zabieg jest możliwy na dzialce rolnej z warunkami zabudowy???

    Z góry dzięki za odpowiedź.