    From: "Slawek" <...@...c>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z odszkodowaniem TRYG
    Date: Tue, 10 May 2005 15:26:13 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@vx54.internetdsl.tpnet.pl

    > Standardowo wymagają podpisania oświadczenia, że jeśli towarzystwo im
    > nie zapłaci to ty zapłaciasz. I czasem potrafią zrobić niezły manewr za
    > pomoca takiego oświadczenia...

    Dokaldnie takie oswiadczenie bylo na pelnomocnictwie. Chyba kazdy warsztat
    ktory robi bezgotowkowe naprawy ma takie cos napisane.

    Ale ja skontaktowalem sie juz z serwisem i dowiedzialem sie ze Tryg zrobil
    ogledziny auta, zrobil kosztorys i wg. tego kosztorysu auto zostalo
    naprawione.
    Nastepnie zostala wystawiona faktura i wyslana do trygu. Od tego czasu
    minelo
    30 dni i faktura nie zostala zaplacona. Dodatkowo TRYG NIE PRZYSLAL
    DO SERWISU ZADNEGO PISMA ZE ODMAWIA ZAPLATY po prostu
    nie zaplacil. Jak sie okazuje sprawca czeka jeszcze sad poniewaz w chwili
    zdarzenia byl pod wplywem alkoholu. Ale serwis postanowil ze to mi wysle
    wezwanie do zaplaty !!! zamiast chocby skontaktowac sie z trygiem i zapytac
    co jest grane !!! Serwis nawet nie wiedzial ze sprawca byl pijany a w
    notatce
    policyjnej ktora im dalem jak byk stalo napisane.

    Teraz wydaje mi sie ze ja juz nie jestem stona w tym sporze. Dopelnilem
    wszystkich
    wymogow, dostarczylem wszystkie potrzebne dokumenty, notatka policji
    razem z nr polisy, tryg zrobil kosztorys naprawy, auto zostalo naprawione
    faktura zostala wyslana do trygu. Teraz to juz chyba sprawa serwisu i trygu
    ?

    Pozdrawiam
    Slawek