  • 21. Data: 2005-10-04 06:07:37
    Temat: Re: Problem z natretnym kolesiem - dzwoni i denerwuje.
    Od: "witek" <i...@o...pl>

    > nie masz racji. Wazny jest jego zamiar a nie jej odczucia.

    Eeee - no chyba gościu przesadziłeś? Gwałt też podciągniesz pod to samo
    sformułowanie? On miał zamiar zrobić jej dobrze, a że ona nie chciała ...

  • 22. Data: 2005-10-04 06:34:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > ustawa przewiduje karalnosc tylko za wykroczenie umyslne.
    > jezeli mamy w art jak bykl napisane "w celu jej dokuczenia... złośliwie
    > niepokoi" to wylacza mozliwosc popelnia tego nieumyslnie..

    Umyślnie dzwoni? Umyślnie. Wie, że ona odbiera to jako nękanie? Wie. CBDO.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 23. Data: 2005-10-04 07:08:38
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Michał wrote:

    > Koleś nie daje za wygraną,wkurzony ojciec (po wielu telefonach tego gościa)
    > wkoncu daje numer córki,aby sam miał wreszcie spokój.Gdy dziewczyna nie
    > odbiera swojego telefonu lub nie odpisuje na smsy,ten koleś znowu wydzwania
    > do ojca i znowu są kłótnie.

    tak na dziendobry, ojca do psychiatry, albo na nauke co to znaczy byc ojcem

    dziewczyne i ciebie, tez na jakies szkolenie z myslenia

    drugi telefon potrafila sobie kupic, a ojcu juz nie potrafila go wreczyc?

    najprosciej zmienic numery i miec kolesia w dupie
    albo
    wiekszosc nowych telefonow ma mozliwosc zdefiniowania grup odbiorcow lub
    przypisania konkretnych dzwonkow i parametrow dzwonienia do
    poszczegolnych telefonow, jezeli gosc dzwoni z telefonu ktory sie
    identyfikuje, to tak skonfigurowac swoj telefon aby nie reagowl na niego

    a trudniej, zlozyc doniesienie na policje o nekaniu

  • 24. Data: 2005-10-04 09:29:56
    Od: "Michał" <n...@n...pl>

    > tak na dziendobry, ojca do psychiatry, albo na nauke co to znaczy byc
    ojcem

    Popieram,chociaż matka jeszcze gorsza - taki mały gestapowiec.

    > dziewczyne i ciebie, tez na jakies szkolenie z myslenia

    Może i tak.

    > drugi telefon potrafila sobie kupic, a ojcu juz nie potrafila go wreczyc?

    Były takie propozycje,były propozycje zmiany numeru (ojca),ale on sie nie
    zgadza,bo "co go to obchodzi" - mówi będąc pod pantoflem matki.

    > najprosciej zmienic numery i miec kolesia w dupie

    Dziewczyna miała zmieniany numer wiele razy,bywało że nawet 3x w miesiącu!
    Niestety,nawet jakby zmienic numer ojcu,to i tak pozostaje numer
    domowy,który ten koleś też zna.

> [...]
    > poszczegolnych telefonow, jezeli gosc dzwoni z telefonu ktory sie
    > identyfikuje, to tak skonfigurowac swoj telefon aby nie reagowl na niego

    Było robione na telefonie dziewczyny,ale wtedy koleś dzwoni do ojca - jak
    ojcu nie działa akurat telefon,to dzwoni do domu.
    Trzebaby zmienić wszystkie numery naraz,ale gdzie wolność osobista?

  • 25. Data: 2005-10-04 10:00:23
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Michał wrote:

    > Były takie propozycje,były propozycje zmiany numeru (ojca),ale on sie nie
    > zgadza,bo "co go to obchodzi" - mówi będąc pod pantoflem matki.

    jesli jego to nie obchodzi to co ja to obchodzi, to w koncu jego problem :)
    w koncu ona z nim (tym kolesiem) kontaktow juz nie utrzymuje

    > Dziewczyna miała zmieniany numer wiele razy,bywało że nawet 3x w miesiącu!
    > Niestety,nawet jakby zmienic numer ojcu,to i tak pozostaje numer
    > domowy,który ten koleś też zna.

    numer domowy mozna zmienic, jednak jesli koles jest tak tepy i
    upierdliwy, pozostaje tylko rozwiazanie prawne

    doniesienie na policje o nekaniu, najlepiej niech wszyscy domownicy je
    odpisza i niech z pacjentem zrobia porzadek

  • 26. Data: 2005-10-04 10:22:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > doniesienie na policje o nekaniu, najlepiej niech wszyscy domownicy je
    > odpisza i niech z pacjentem zrobia porzadek

    a mozesz podac podstawe prawna odnosnie "nekania" ?
    Wydaje mi sie ze pomyliles sie ze stanami.
    P.

  • 27. Data: 2005-10-04 10:23:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Umyślnie dzwoni? Umyślnie. Wie, że ona odbiera to jako nękanie? Wie. CBDO.

    udowodnij. (w przypadku wykroczen tez obowiazuje zasadan domniemania
    niewinnosci)

    Zgodzilbym sie gdyby nie bylo "w celu jej dokuczenia". i nie "ZLOSLIWIE
    niepoki" .

    P.

  • 28. Data: 2005-10-04 13:43:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > udowodnij. (w przypadku wykroczen tez obowiazuje zasadan domniemania
    > niewinnosci)

    Co udowodnić?

    Fakt dzwonienia? Trywialne.

    Fakt, że ona dobitnie wyraziła, że sobie tego nie życzy i że to jest dla
    niej uciążliwe? Też proste: jej zeznania + świadkowe + nagranie i gotowe.

  • 29. Data: 2005-10-04 14:34:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Co udowodnić?
    >
    > Fakt dzwonienia? Trywialne.

    fakt zamiaru dokuczenia!

    > Fakt, że ona dobitnie wyraziła, że sobie tego nie życzy i że to jest dla
    > niej uciążliwe? Też proste: jej zeznania + świadkowe + nagranie i gotowe.

    dupa. W Zamiarze dokuczenia, jasno jest okreslony zamiar.
    To tak jakby ocenial pobicie ze skutkiem smiertelnym a zabjstwo.
    W obu przypadkach skutek jest ten sam.

    P.

  • 30. Data: 2005-10-04 14:39:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "witek" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Eeee - no chyba gościu przesadziłeś? Gwałt też podciągniesz pod to samo
    > sformułowanie? On miał zamiar zrobić jej dobrze, a że ona nie chciała ...

    poczytaj sobie jak sa sformulowane przestepstwa przeciwko wolnosci
    seksualnej
    mowa o doprowadzeniu do stosunku. nic nie ma o zamiarze sprawcy wiec tu
    "walek" odpada.
    W przypadku tego wykroczenia zamiar jest bardzo jasno okreslony, malo tego
    znajduje sie tam zwrot
    ZLOSLIWIE niepokoi a trudno milosc czy chec powrotu do ukochanej osoby
    nazwac zlosliwoscia.

    P.