  • 31. Data: 2011-02-22 08:35:17
    Temat: Re: Problem z allegro
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kamiokande" <p...@n...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ijtmch$keb$...@n...onet.pl...

    > Jak dla mnie gosc chyba faktycznie sam ja uszkodzil,

    przeczytaj wszystkie negatywy, one potwierdzają raczej wersje midmi, zresztą
    widzę że z tymi pilami, to jak z samochodami z Niemiec, wszystkie piły od
    starych Szwedów, co to sobie tylko jabłonki w ogródku wycinali, a ludzie
    dostają piły po drwalach, co to na wyrębie lasu robili ;)
    pomijam już że w aukcjach nie ma fot sprzedawanego towaru, tylko katalogowe
    ;)
    no ale tak to jest jak się chce dostać profi sprzęt za 1/4 ceny

  • 32. Data: 2011-02-22 08:36:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Opinia serwisu w takim momencie jest jak najbardziej
    > pożądana, pytanie jak udowodnić że sprzęt już w takim stanie przyjechał
    > a nie został uszkodzony przez kupującego.

    to pewnie zależy od daty odbioru przesyłki i odniesienia do serwisu, jeśli
    to ta sama data, to prawdopodobieństwo, że uszkodził ją sam maleje

  • 33. Data: 2011-02-22 08:45:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > podejrzane jest to, że jedziesz z zakupionym UŻYWANYM towarem do serwisu w
    > celu "oceny stanu technicznego".

    miąłeś ty chłopaku kiedykolwiek w swoim posiadaniu jakiś silnik spalinowy?
    szczególnie zakupiony jako używany?
    bo z tego co piszesz, to raczej teoretyzujesz

    > Myślę, że jak ktos kupuje taką piłę to o tym czy działa czy nie przekonuje
    > się osobiście - czyli po prostu idzie na ogród i ją odpala.

    jak ktoś kupuje taką piłę, szczególnie używaną, myśli i ma doświadczenie, to
    właśnie pierwsze co robi to kieruje swoje kroki do serwisu, raz aby uniknąć
    kupienia kompletnego złomu, reklamowanego jako sprzęt używany, ale w super
    stanie, a dwa, że jeśli naprawdę jest w dobrym stanie, aby wykonać czynności
    serwisowo-konserwacyjne, aby się nim cieszyć długie lata

  • 34. Data: 2011-02-22 09:37:05
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "szerszen"

    > to pewnie zależy od daty odbioru przesyłki i odniesienia do serwisu, jeśli
    > to ta sama data, to prawdopodobieństwo, że uszkodził ją sam maleje
    Tia, jeżeli jest wcześniejsza lub późniejsza to to prawdopodobieństwa rośnie
    ;)

    pzdr
    olo mspancujący

  • 35. Data: 2011-02-22 10:59:11
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-22 09:45, szerszen pisze:

> [...]
    > sprzęt używany, ale w super stanie, a dwa, że jeśli naprawdę jest w
    > dobrym stanie, aby wykonać czynności serwisowo-konserwacyjne, aby się
    ... trzy żeby poprzez próbę odpalenie złomu nie pozbawić się kilku
    kończyn lub ewentualnie życia. No ale niektórzy wierzą że co napisane w
    aukcji to prawda objawiona. Patrząc na komentarze tego sprzedawcy nie
    kupiłbym u niego pilnika do paznokci, no ale "oszczędnych" nie brakuje
    jak widać. Tylko że prawda jest taka że "biednych ludzi nie stać na
    tanie rzeczy" i lepiej już zapłacić więcej ale za coś co się faktycznie
    nie rozsypie po pół roku.

  • 36. Data: 2011-02-22 21:17:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    szerszen wrote:
> [...]
    > tylko
    > katalogowe ;)
    > no ale tak to jest jak się chce dostać profi sprzęt za 1/4 ceny

    generalnie nie kupiłbym nigdy piły spalinowej używanej...