  • 21. Data: 2005-02-13 19:39:47
    Temat: Re: Problem mężatki i dziecka.
    Od: "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl>

    Użytkownik "Leval" <l...@f...onet.pl> napisał:

    > Sorki, za przekłamanie. Zamiast "nie umozliwia" powinno być "nie
    > uniemozliwia". Sądze jednak, że dalszy tekst tej wypowiedzi był
    jednoznaczny
    > i stanowczo zaprzeczał temu niefortunnemu sformułowaniu. Przeciez
    napisałam,
    > że sąd na dziecko przyzna, a jak będzie miał podstawy to i na żone. Jeżeli
    > zostałam zrozumiana inaczej - to przepraszam.

    Nic się nie stało. Jeśli chodzi o mnie, to domyśliłem się literówki.

    Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie.

  • 22. Data: 2005-02-13 19:46:08
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 13/02/2005 16:11, Mateusz Psikuta wrote :
> [...]
    > następnych, a już tym bardziej nie mówiąc o ich spłaceniu. Co do zdrady, to
    > była ona udokumentowana również zdjęciami. Niestety, doszło do ich
    > zniszczenia przez męża.
    > Trzeba zaznaczyć, że sam mąż prowadzi dosadne życie w niczym siebie nie
    > ograniczając, ani do niczego siebie nie zobowiązując.
    >
    > O pozostałych konsekwencjach i tym samym atmosferze w rodzinie nie będę
    > pisał. Brak koncepcji na jakąkolwiek zgodę.
    >
    > Starałem się o pisanie suchych informacji bez uczuć i emocji, myślę, że
    > każdy będzie wiedział, o jakie uczucia i emocje chodzi.

    Jest pewien problem, na podstawie tego co nam do tej pory napisałeś nie
    wynika, że w ogóle można się rozwieść ;-). Rozwodu udziela się kiedy
    nastąpił trwały i zupełny rozkład pożycia a nadto jego udzielenie nie
    spowodowałoby ucierpienia dobra wspólnych małoletnich dzieci. Zdrada
    małżeńska nie jest, na szczęście, podstawą do rozwodu.

    Aby cokolwiek powiedzieć dobrze byłoby wiedzieć, czy nadal mieszkają
    razem, czy tzw. "kochanka" męża jest jego stałą kochanką czy
    "okazjonalną", czy prowadzą wspólne gospodarstwo domowe, czy sypiają ze
    sobą, ile lat ma dziecko etc.

    Ale, co do zasady odpowiedź na pytanie "W jaki możliwie
    najkorzystniejszy sposób można się rozwieść?" jest następująca:
    Należy wnieść pozew o rozwód wskazując w nim męża jako jedynego winnego
    rozkładu pożycia.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed

  • 23. Data: 2005-02-13 19:54:39
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Leval napisał(a):

    > Jeżeli
    > zostałam zrozumiana inaczej - to przepraszam.

    ja nie o tym, o ile mnie pamieć nie myli. prof. Smyczyński popełnił w
    podręczniku tezę, ze nie ma podstaw do zasądzenia alimentów na rzecz
    małżonka w czasie trwania małżeństwa.

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 24. Data: 2005-02-13 20:22:31
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości
    > Leval napisał(a):
    > Ale może sandra wie coś więcej.

    Czy sie mnie czepiasz ?:)

    pozdrawiam
    Sandra

  • 25. Data: 2005-02-13 20:33:56
    Od: "Leval" <l...@f...onet.pl>

    Użytkownik "stern" napisał w wiadomości > Leval napisał(a):

    > ja nie o tym, o ile mnie pamieć nie myli. prof. Smyczyński popełnił w
    > podręczniku tezę, ze nie ma podstaw do zasądzenia alimentów na rzecz
    > małżonka w czasie trwania małżeństwa.

    Teoria teorią. W praktyce jest orzekane inaczej. szczególnie jeżeli są
    dowody, świadkowie,itp. Każdą sytuację należy rozpatrywać oddzielnie.

    pozdr
    Leval

  • 26. Data: 2005-02-13 20:35:00
    Od: "Leval" <l...@f...onet.pl>

    Użytkownik "sandra" napisał w wiadomości>

    > Czy sie mnie czepiasz ?:)
    >
    > pozdrawiam
    > Sandra
    sorki, to nie ja. to stern cie "wywołał do tablicy". :)

    pozdr
    Leval

  • 27. Data: 2005-02-13 20:35:09
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości
    > Leval napisał(a):
    > Ale może sandra wie coś więcej.

    ;) Sandra nic nie wie :)

    a co do alimentacji malzonka w zwiazku raczej ten numer nie przejdzie jest
    inna mozliwosc a mianowicie wniesienie do sadu wniosku o wydanie czesci
    wynagrodzenia do rak drugiego malzonka i tu gdyby ta pani tak postapila nie
    musialaby sie martwic o oplaty zwiazane z utrzymaniem np. domu i zaciaganiem
    jakis kwot na utrzymanie . Natomiast w sytuacji w jakiej obecnie sie
    znajduje moze wniosic pozew o rozwod z winy pozwnanego oczywiscie jesli ma
    niezbite dowody na to ze jest winny zupelnego i trwalego rozpadu tego
    zwiazku oraz o alimenty na siebie /w tym przypadku/ i na dziecko . Domagajac
    sie jednak alimentow na siebie musi udowodnic sadowi , ze pozwany powinnien
    na nia placic a co wcale nie jest latwe

    Sandra

  • 28. Data: 2005-02-14 00:42:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej_K wrote:
    > User "Paszczak" <s...@h...pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:cuo2lb$ei2$1@phone.provider.pl

    > ROTFL - taka drobna rzecz, a tak cieszy. Drobna nie
    > drobna, ale znacząco zmienia sens zdania i nawet
    > *nowe* okularki nic mi nie pomogą. ;-)

    Tak na marginesie - nazwijcie mnie paranoikiem, ale odnoszę wrażenie, że
    intensywnie karmicie trolla.

    Zwróćcie uwagę na sposób wysławiania się (już pomijając nawet kwestię
    'dosadnego życia' ;) )

  • 29. Data: 2005-02-14 17:52:21
    Od: "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl>

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisała:

> [...]
    Domagajac
    > sie jednak alimentow na siebie musi udowodnic sadowi , ze pozwany

    Rozumiem. Dziękuję, o to prosiłem.

    > Sandra

    Miło mi! Mateusz.

    Pozdrawiam cieplutko.

  • 30. Data: 2005-02-14 17:56:00
    Od: "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> naklikał:

    > Tak na marginesie - nazwijcie mnie paranoikiem, ale odnoszę wrażenie, że
    > intensywnie karmicie trolla.

    Tak, słodź mu. Najlepiej stuknijcie się pitolkami.
    Przyznam się, że gdybym miał możliwość wyboru między trollowaniem, a
    aprobowaniem Ciebie rzeczywiście trollowałbym.
    Zresztą. Do czego się przyczepiłeś? Wara ode mnie. Nie czytaj, jak coś Ci
    się nie podoba.

    > Zwróćcie uwagę na sposób wysławiania się (już pomijając nawet kwestię
    > 'dosadnego życia' ;) )

    Zgroza. Zajmij się sobą, najlepiej zobacz przez gugle, co sam mataczysz w
    Usnecie.

    Nie pozdrawiam.