  • 1. Data: 2005-02-13 15:28:14
    Temat: P aństwowy Z akład U dręki
    Od: "Jac" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam witam i o małą radę pytam .
    Czy można gdzieś w " necie " znaleźć tabelę wedle której ustala procen
    uszczerbku na zdrowiu " nasz czołowy dobroczyńca " PZU , i druga sprawa czy
    są sumowane , i jak procenty , jeżeli powstałych w wyniku wypadku urazów
    jest kilka np: podudzie + staw skokowy + stopa itp.

    Pozdrawiam. Wszystkim zdrowia życzę Jac (co miał wypadek :( )

  • 2. Data: 2005-02-13 16:25:52
    Temat: Re: P aństwowy Z akład U dręki
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jac napisał(a):
> [...]
    > są sumowane , i jak procenty , jeżeli powstałych w wyniku wypadku urazów
    > jest kilka np: podudzie + staw skokowy + stopa itp.

    W jakich czasach żyjesz?
    PZU= Powszechny Zakład Ubezpieczeń

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-02-13 18:33:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jac" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    Ta tabelka, to spora książka. W sieci się z nią nie spotkałem. Ale ta
    książka jest na tyle niejasno napisana, że możliwe są różne wyniki przy tym
    samym uszczerbku. Wystarczy porównać wyniki w sytuacji, gdy masz na przykład
    wypadek w pracy i bierzesz z więcej, niż jednego miejsca ubezpieczenie.
    Wszyscy opierają się na tej samej książce, a wyniki potrafią się różnić co
    do rzędu wielkości.

  • 4. Data: 2005-02-13 18:43:48
    Od: "Jac" <s...@W...gazeta.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > PZU= Powszechny Zakład Ubezpieczeń

    " Sory Mister " Johnson z "rozbiegu" wyszło Państwowy , przez tyle lat był
    panstwowy że to słowo tkwi w
    mojej głowie jak drzazga w du....

    Jac. i( P owszechny Z akład U dręki )

  • 5. Data: 2005-02-13 18:52:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jac napisał(a):

    > " Sory Mister " Johnson z "rozbiegu" wyszło Państwowy , przez tyle lat był
    > panstwowy że to słowo tkwi w
    > mojej głowie jak drzazga w du....
    >
    > Jac. i( P owszechny Z akład U dręki )

    Zerknij w ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 18
    grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowych zasad orzekania o stałym lub
    długotrwałym uszczerbku na zdrowiu, trybu postępowania przy ustalaniu
    tego uszczerbku oraz postępowania o wypłatę jednorazowego odszkodowania.
    (Dz.U.02.234.1974)- co prawda to na potrzeby wypadków przy pracy, ale
    tam są procenty. O ile mi wiadomo zakłady ubezpieczeniowe mają własne
    taryfikatory.