  • 41. Data: 2005-02-15 14:50:00
    Temat: Re: Problem mężatki i dziecka.
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał(a)
    w news'ie: news:cusvv2$9vt$1@inews.gazeta.pl

    > :-) nie slodze mu, wyrazilem tylk ozdanie na temat Andrzeja Lawy i
    > leszka (ktory glowe dam zaraz sie pojawi
    > i bedzie glupa trzepac ze mnie w KFie, a dziwnie sie sklada ze zna
    > wszystkie moje posty),
    > idealnie to co napisal do nich pasuje .

    OK!, OK!, jednak dręczy mnie pytanie - *co to jest ten pitolek* ?
    Ja nie wiem i Ty pewnie też, ale Tobie, hehe po tej "wazelince",
    może Mateusz podpowie?.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "(...) Ostrożnie przyhamowałem, aby ta kobieta upadła najdelikatniej."

  • 42. Data: 2005-02-15 15:21:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > OK!, OK!, jednak dręczy mnie pytanie - *co to jest ten pitolek* ?
    > Ja nie wiem i Ty pewnie też, ale Tobie, hehe po tej "wazelince",
    > może Mateusz podpowie?.

    :-) ja bym stawial na "psi wylot"

    P.

  • 43. Data: 2005-02-15 15:22:57
    Od: "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > nie rozmawiaj z nim, on kazdego kto ma odmienne zdanie nazywa trollem,
    > to samo Leszek,

    Witam nowego dysputanta - powiedz mi tylko kto to jest Leszek, bowiem ja nie
    znam ich kolegów? A Ty, znamy

    > ten to w doodatku dorzuca ze jestes chamem.

    Pisał tak do Ciebie? Nie rozumiem. Kim jesteś?

    Pozdrawiam.

  • 44. Data: 2005-02-15 15:30:15
    Od: "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał:

> [...]
    > (ktory glowe dam zaraz sie pojawi
    > i bedzie glupa trzepac ze mnie w KFie, a dziwnie sie sklada ze zna

    LOL. Wytłumaczy mi ktoś o co tu chodzi? Zgubiłem się w gąszczu Waszych
    podszeptów.

    Wiecie. Nie wkręcajcie mnie do tego, ja nie chcę, będę grzeczny -
    przepraszam!;-)

  • 45. Data: 2005-02-15 16:22:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Witam nowego dysputanta - powiedz mi tylko kto to jest Leszek, bowiem ja
    nie
    > znam ich kolegów? A Ty, znamy

    nie wiem o co Ci chodzi z tymi kolegami, jestes w miejscu publicznie
    dostepnym, twoje posty czyta
    kilkaset /tysiecy osob. Te dwa osobiki to nie moi koledzy, zwlaszcza ten
    drugi (Leszek)prosty imbecyl.
    A aby zrozumiec o co mi chodzi wystarczy poczytac grupe okolo 2 miesiecy.

    a najlepiej wpisz w googlach w wyszukiwarce news, Leszek szukaj na grupie
    pl.soc.prawo
    wez kawe i czytaj.

    > Pisał tak do Ciebie? Nie rozumiem. Kim jesteś?

    "ja jestem nikim.. wyrywam tylko chwasty..chwasty co przeszkadzaja zyc
    drugim"

    P.

  • 46. Data: 2005-02-15 16:56:57
    Od: "Grzes" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Przepraszam. Rozwieść, w możliwie jak najkorzystniejszy sposób, że tak
    > powiem. Bo o słuszności i dawaniu racji nie chciałbym tutaj dyskutować,
    nie
    > o to prosiłem...
    >
    > Smutne to, że spotkałem się z takim niezrozumieniem tutaj. Sprawdza się
    > stwierdzenie, że niektóre rzeczy trzeba przeżyć na własnej skórze i
    > wycierpieć - czego nikomu nie życzę. Taka mala refleksja.
    >
    > Pozdrawiam

    Ja czytajac Twojego posta odnosze wrazenie
    ze masz jakis udzial w tym rozwodzie i chcialbys wycyckac bylego meza
    maksymalnie jak sie da
    A swoja droga sokoro kobietce to odpowiada to po co sie rozwodzic? 15 lat
    jej odpowiadalo i nagle przestalo odpowiadac??
    Grzes

  • 47. Data: 2005-02-15 19:50:05
    Od: "<buraxta>" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Przemek R." napisał:

    > :-) ja bym stawial na "psi wylot"

    Jeśli mają. Czemu nie.

    A odpowiadam tylko dlatego, aby Andrzeja nie dręczył...;-)

    Pozdrawiam.

  • 48. Data: 2005-02-15 21:35:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    <buraxta> wrote:

    > Jeśli mają. Czemu nie.
    >
    > A odpowiadam tylko dlatego, aby Andrzeja nie dręczył...;-)

    Którego Andrzeja? Bo jeśli chodzi o mnie, to się nie martw - Przemuś od
    dawna kibluje w moim KF-ie, a i ten nowy troll tam raz-dwa dołączył.

    PS: stąd prośba o nie wyciąganie delikwentów z 'wora' poprzez cytowanie
    ich wypocin.

  • 49. Data: 2005-02-16 05:51:12
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a)
    w news'ie: news:cutpud$6ek$1@opal.futuro.pl

    Chodziło o mnie - news:15022005.3FB43AE1@andykowal.biaman.net

    > PS: stąd prośba o nie wyciąganie delikwentów z 'wora' poprzez cytowanie
    > ich wypocin.

    Ech!, przecież można również ciąć po "References"
    (ja to robię Hamster'em)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,

  • 50. Data: 2005-02-18 14:52:45
    Od: "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl>

    Użytkownik "Grzes" <f...@p...onet.pl> napisał:

    > Ja czytajac Twojego posta odnosze wrazenie
    > ze masz jakis udzial w tym rozwodzie i chcialbys wycyckac bylego meza
    > maksymalnie jak sie da

    Nie chciałbym o tym dyskutować.

    > A swoja droga sokoro kobietce to odpowiada to po co sie rozwodzic? 15 lat
    > jej odpowiadalo i nagle przestalo odpowiadac??

    Gdzie napisałem, że to trawło 15 lat? Pisałem ogólnikowo o długości
    przebywania w związku małżeńskim. Czytaj ze zrozumieniem. Jak na pierwszy
    raz, to Ci wybaczam.

    Pozdrawiam.