  • 11. Data: 2011-07-06 06:33:59
    Temat: Re: Proba oszustwa Allegro
    Od: "FiFi" <a...@a...pl>

    > Przede wszystkim powiadomiłbym allegro. Zablokują konto. Uratujesz kilku
    > potencjalnych pokrzydzonych i zaoszczedzą prawowitemu właścicielowi
    > kłopotów składania wyjaśnień.

    Zawiadomilem, jak na razie nie zawiesili. Ale kiedys zglosilem ewidentnego
    oszusta i zawiesili po kilku godzinach.

    F.

  • 12. Data: 2011-07-06 06:35:15
    Od: "FiFi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Tue, 05 Jul 2011 22:17:05 +0200, FIFI napisał(a):
    > /..../
    >
    > A Ty kupujesz <ściana>

    Tez sie łapię za głowę :) Dobrze że mialem weekend i czas na przetrzepanie
    kolesia poprzez google.

  • 13. Data: 2011-07-06 06:56:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (06.07.2011 08:32), FiFi wrote:

    > Byc moze. Jedyne co mi nie pasuje to ten sam adres email. Byc moze koles
    > symuluje wlamanie na swoje konto.

    Przez 9 lat domniemana ofiara mogła w ogóle zapomnieć że ma takiego maila.

    p. m.

  • 14. Data: 2011-07-06 07:32:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Jul 2011, FIFI wrote:

    > adres ten zmienil się w czerwcu. Zmienilo sie tez wtedy konto bankowe i numer
    > telefonu. Ten sam adres email.
    > I nagle gosc wystawia towar za 100tys zł

    Ale raczej inny "gość", nie sądzisz?

    > Ale google pamięta prawdziwy adres podawany kiedys :)

    I co Ci z tego przyjdzie, że były właściciel konta będzie miał
    przesłuchanie?

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2011-07-06 09:10:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Wystawiłem allegro już 3 oszustów - podałem ich na tacy - nie zrobili nic.
    > Kolejny zresztą już sobie nabija pozytywy i potem wydyma swoje ofiary
    > i standardowo allegro nic nie robi.
    >
    > Dlaczego? Bo z nich żyje po prostu :)

    Serio?
    Uwazasz, ze ktos, kto przewala ludzi na kilkaset tysiow, grzecznie po
    wszystkim oplaca prowizje od sprzedazy?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2011-07-06 09:50:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-07-06 11:10, SDD pisze:
    > Serio?
    > Uwazasz, ze ktos, kto przewala ludzi na kilkaset tysiow, grzecznie po
    > wszystkim oplaca prowizje od sprzedazy?

    Opłaca.
    Po pierwsze przez jakiś czas opłaca, po drugie teraz większość
    transakcji idzie przez Płacę z Allegro więc kasę za całość mają u siebie.
    I co ciekawe - przywłaszczają sobie ją w całości :)
    Znam co najmniej jeden taki przypadek gdzie gościu miota się po
    prokuratorach choć kasa za jego zakup leży w Płacę z Allegro i nie
    została mu zwrócona.
    Fajnie, nie ? :)

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 17. Data: 2011-07-06 10:54:47
    Od: "FiFi" <a...@a...pl>

    A mojego typa wlasnie zawiesili :P

  • 18. Data: 2011-07-06 10:59:22
    Od: "FiFi" <a...@a...pl>

    > I co Ci z tego przyjdzie, że były właściciel konta będzie miał
    > przesłuchanie?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Jak jest czysty to nie ma żadnego problemu. I tak policja bedzie szla tropem
    IP i konta bankowego. Zreszta nie jestem przekonany co do tego wlamania.
    Moze to po prostu idiota, ktory wpisal sobie inny adres w "O mnie" i myslal
    ze sprawa zalatwiona ;)

    Pozdr.

  • 19. Data: 2011-07-06 12:36:10
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    > tropem IP i konta bankowego. Zreszta nie jestem przekonany co do tego
    > wlamania. Moze to po prostu idiota, ktory wpisal sobie inny adres w "O

    mogego typa dorwala policja.
    Oszukał 17 osób.
    Okazało się, że gościo miał przerwę w karze i był na przepsutce z zakładu.
    Puścili za nim list gończy, po pół roku go dorwali....
    i spraw ciągnie się juz ponad 2 lata- i we wrześniu następna rozprawa....
    i pewnie jeszcze za 2 lata.....
    pozdr.
    gr

  • 20. Data: 2011-07-06 16:53:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 06 Jul 2011 11:50:32 +0200, Arek napisał(a):

> [...]
    > transakcji idzie przez Płacę z Allegro więc kasę za całość mają u siebie.
    > I co ciekawe - przywłaszczają sobie ją w całości :)

    Ogólnie uważam, że jeśli ktoś PRZEDpłaca kasę rzędu 100000 w Allegro czy
    gdziekolwiek indziej w tego rodzaju transakcjach, to wykazuje się
    naiwnością dziecka.
    --
    XL
    Prawda o GMO: