  • 1. Data: 2011-07-05 12:28:01
    Temat: Re: Fotoradar - straz gminna, czy maja prawo?
    Od: l...@p...onet.pl

    > Witam. Dostalem mandat, poczta, fotoradar od strazy gminnej.

    Panowie... A cos na temat samych podstaw prawnych co do ukarania mnie mandatem?
    Problem Potwierdzenia odbioru jest teraz dla mniej naprawde najmniej wazny:)

    /Łukasz

  • 2. Data: 2011-07-05 18:39:08
    Od: "Marcin Koszewski" <m...@k...com>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mandatem?
    > Problem Potwierdzenia odbioru jest teraz dla mniej naprawde najmniej
    Przeczytaj art. 1 pkt 7 oraz art 11 nowelizacji ustawy prawo o ruchu
    drogowym z 29.10.2010 r. i zadaj pytanie komendantowi straszaków "Jak
    oznakował miejsce prowadzenia kontroli i w jaki dokładnie sposób ją
    prowadził, w tym uzgodnił z miejscowym komendantem policji, w kontekście
    art. 129h pkt 5 ust. 4?". Acha, opinia Min. Infrastruktury nie jest
    wykładnią prawa (a przy tym jest prawnie kuriozalna ale rozumiem, ze chodzi
    o krycie pewnej częsci ciała osób, które pól roku uzganiały rozporządzenie).
    Opnia ta wskazuje rozporządzenie (o znaku D-51) wcześniejsze niż nowelizacja
    jako wypełnienie delegacji ustawowej.
    Pzdr
    Taki jeden kierowca