  • 51. Data: 2004-05-20 06:41:16
    Temat: Re: Prezentowanie treści seksualnych nieletnim
    Od: Falkenstein <P...@i...pl>

    Dnia Thu, 20 May 2004 00:55:46 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    > Hmmm... Na to się już chyba da wyciągnąć paragraf z KK? Szerzenie
    > ideologii faszystowskiej...

    czy ja wiem... wujek Adolf kochających inaczej wsadzał do więzień, zreszta
    tak jak w większosci ówczesnych krajów euroopejskich. A po odyciu kary
    jechali do obozów z rózowymi winklami na pasiakach... gazować to chyba nie
    gazował. Więc bez przesady z ta ideologią.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

  • 52. Data: 2004-05-20 10:21:53
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]

    jechali do obozów z rózowymi winklami na pasiakach... gazować to chyba nie
    gazował. Więc bez przesady z ta ideologią.

    Heh a co tam - niech mnie pozywa :-)
    Chociaz bede mial ubaw raz na jakis czas

    pdr
    Olo

  • 53. Data: 2004-05-20 19:59:28
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Sadzac po poziomie twoich wypowiedzi - jestes ofiara nieudanego
    zagazowania.

    Przecież napisał wyraźnie, że gazowanie dotyczy takich jak ty.

  • 54. Data: 2004-05-20 22:35:55
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Olo Kwasniak napisał:

    > jakby mnie jakiś dopadł to
    > odgryzł bym mu fujarę i po sprawie....

    czytajac twoje perwersje co byc zrobil gdyby cie dopadł taki gej...
    mozna wywnioskowac ze jestes homoseksualistą który marzy o tym by dopadł
    go gej bo wtedy swymi ustami moglbys "odgryzc" mu fujarę.
    OK twoja sprawa ale nie musisz sie chwalic publicznie na co masz ochotę.

    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 55. Data: 2004-05-21 00:12:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Janek Bohatyrowicz wrote:

> [...]
    > go gej bo wtedy swymi ustami moglbys "odgryzc" mu fujarę.
    > OK twoja sprawa ale nie musisz sie chwalic publicznie na co masz ochotę.

    Touche! ;)

    Celne i zręczne :)