  • 41. Data: 2004-05-19 15:46:42
    Temat: Re: Prezentowanie treści seksualnych nieletnim
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Olo Kwasniak napisał:

    > Heh a Ty jak to sobie wyobrazasz? A moze sam jestes pedałem?

    nie. Jestem fanatykiem kobiecych pośladków, piersi, oraz kwiatuszków :P
    - czyli dorastający mężczyzna ;P

    a ty jestes ?
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 42. Data: 2004-05-19 17:59:52
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Homofobię da się wyleczyć, wiesz?

    Pederastii niestety nie - mozna jedynie wytruć i zagazowac.

    pdr
    Olo

  • 43. Data: 2004-05-19 18:02:53
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > nie. Jestem fanatykiem kobiecych pośladków, piersi, oraz kwiatuszków :P
    > - czyli dorastający mężczyzna ;P
    >
    > a ty jestes ?

    Chyba widac po moich wypowiedziach, ze nie za bardzo ;-)

    pdr
    Olo

  • 44. Data: 2004-05-19 21:22:44
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    > Chyba widac po moich wypowiedziach, ze nie za bardzo ;-)

    no niewiem, najbardziej chuczą o gejach zakompleksieni chłopcy którzy
    sie gejów boją...czemu? bo mają w sobie coś z geja. Wychowani przez
    tatusiów nie mogliby sami przed sobą sie przyznać ze są gejami i dlatego
    besztają innych gejów wytykając im to kim są.
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 45. Data: 2004-05-19 21:48:07
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > no niewiem, najbardziej chuczą o gejach zakompleksieni chłopcy którzy
    > sie gejów boją...czemu?

    Nie mam kompleksów ani powodów do strachu - jakby mnie jakiś dopadł to
    odgryzł bym mu fujarę i po sprawie....

    pdr
    Olo

  • 46. Data: 2004-05-19 22:55:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olo Kwasniak wrote:

    > Pederastii niestety nie - mozna jedynie wytruć i zagazowac.

    Hmmm... Na to się już chyba da wyciągnąć paragraf z KK? Szerzenie
    ideologii faszystowskiej...

  • 47. Data: 2004-05-19 23:08:46
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Nie mam kompleksów ani powodów do strachu - jakby mnie jakiś dopadł to
    > odgryzł bym mu fujarę i po sprawie....

    NIe szerz tutaj swych preferencji homoseksualnych. Od tego masz inne grupy.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 48. Data: 2004-05-19 23:38:37
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> wrote:

    > Pederastii niestety nie - mozna jedynie wytruć i zagazowac.

    Zacznij od siebie.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 49. Data: 2004-05-19 23:39:48
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> wrote:

    > Nie mam kompleksów ani powodów do strachu - jakby mnie jakiś dopadł
    > to odgryzł bym mu fujarę i po sprawie....

    Ktoś ci zrobił krzywdę, że sprowadzasz wartość człowieka do seksu?

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    Chyba mam prawo jako pierwsza zatwierdzić twoją kobietę? (C) meganka

  • 50. Data: 2004-05-20 05:15:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Pederastii niestety nie - mozna jedynie wytruć i zagazowac.

    Sadzac po poziomie twoich wypowiedzi - jestes ofiara nieudanego zagazowania.
    Zmiany organiczne w mózgu wyraznie widoczne. Ciekawe, jakim srodkiem cie
    biedaku potraktowano.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt