  • 11. Data: 2004-05-17 18:15:55
    Temat: Re: Prezentowanie treści seksualnych nieletnim
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Falkenstein <P...@i...pl> wrote:

    > 15 latek w stałym związku? pogratulować.

    Czemu? Może źle użyłem słowa "stałym" - ale w związku jest.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 12. Data: 2004-05-17 18:30:33
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Andrzej_K <n...@n...spam.pl> wrote:

    > Dlaczego nie ma prawa wysyłać_prezentować tego co ma najlepsze?.
    > Przecież otrzymał ofertę_zachętę do tego.

    Oferta brzmiała tak, że chłopak szuka faceta. Faceta, związku. Koleś
    mógł chociaż spytać, czy chodzi tylko o seks i czy może wysłać takie
    fotki.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    nawet najpiękniejsze nogi gdzieś się kończą... (C) Kominek 9.08.2003

  • 13. Data: 2004-05-17 18:54:03
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Adam Wysocki" g...@s...tpi.pl napisał(a)
    w news'ie: news:gophi.4550@news.gophi.net

    > Oferta brzmiała tak, że chłopak szuka faceta. Faceta, związku. Koleś
    > mógł chociaż spytać, czy chodzi tylko o seks i czy może wysłać takie
    > fotki.

    Powiedz mi po co te subtelności gdy pedał "szuka faceta"?.
    Przecież wiadomo, że szuka nie po to aby razem z nim
    słuchać płyt czy oglądać klesery ze znaczkami.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Jeżeli czujesz się świetnie, nie martw się, to minie."

  • 14. Data: 2004-05-17 19:03:49
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Andrzej_K <n...@n...spam.pl> wrote:

    > Powiedz mi po co te subtelności gdy pedał "szuka faceta"?.

    Po pierwsze nie pedał tylko gej, bo pedał jest określeniem obraźliwym.

    > Przecież wiadomo, że szuka nie po to aby razem z nim
    > słuchać płyt czy oglądać klesery ze znaczkami.

    Po drugie wyobraź sobie, że związki między ludźmi to nie tylko seks.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    Dookoła wiosna, ptaki drą ryje, kwiaty czuć, a oni nic! (C) Amor 2k3

  • 15. Data: 2004-05-17 20:41:55
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/17/2004 9:03 PM, Adam Wysocki wrote:

    > Po pierwsze nie pedał tylko gej, bo pedał jest określeniem obraźliwym.

    Chyba jednak pedał - przecietni ludzie (obojetnie czy homo czy hetero)
    nie zaczynaja znajomości od wysyłania sobie "folderów" - chyba, że
    chodzi o pracę w agencji, jako model etc.

    > Po drugie wyobraź sobie, że związki między ludźmi to nie tylko seks.

    A czy szachista szachiście by z nim zagrać w szachy wysyła zdjęcie
    odrzutowca? - prędzej podrzuci mu jakis fajny gambit - więc na temat - a
    jak tematem jest roznegliżowany obywatel - to co, olejkami do opalania
    czy folderami z Teneryfy będą się wymieniać?

    Pzdr: Catbert

  • 16. Data: 2004-05-17 22:10:57
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Andrzej_K napisał:

    > Powiedz mi po co te subtelności gdy pedał "szuka faceta"?.

    nie rozmawiamy o rowerach tylko o ludziach wiec przyszlifuj swoje
    slownictwo do bardziej parlamentarnych odzywek

    > Przecież wiadomo, że szuka nie po to aby razem z nim
    > słuchać płyt czy oglądać klesery ze znaczkami.

    a dlaczego nie? jestes pewnie kolejnym homofobem
    ktory na slowo gej wyobraza sobie dwoch facetow ladujacych sobie w tylek.
    Teraz pomysl czy jezeli jestes z dziewczyna to umawiacie sie wylacznie
    na seks?
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 17. Data: 2004-05-17 22:38:04
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Catbert <v...@w...pl> wrote:

    > Chyba jednak pedał - przecietni ludzie (obojetnie czy homo czy hetero)
    > nie zaczynaja znajomości od wysyłania sobie "folderów" - chyba, że
    > chodzi o pracę w agencji, jako model etc.

    Chyba jednak gej - a to że napisał do niego pedał nie ma raczej związku.

    > A czy szachista szachiście by z nim zagrać w szachy wysyła zdjęcie
    > odrzutowca? - prędzej podrzuci mu jakis fajny gambit - więc na temat

    Tam chodziło o związek.

    --
    Gophi ma bogaty wybór odchyłów od przeciętności (C) Keyop @ aph 2003

  • 18. Data: 2004-05-17 22:39:42
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl> wrote:

    > Teraz pomysl czy jezeli jestes z dziewczyna to umawiacie sie wylacznie
    > na seks?

    Otóż to.

    Ale nie to było tematem wątku. Maila ów osobnikowi już napisałem.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    Bylinku. Nie jesteś normalny. Jesteś znormalizowany. (C) Arek Gejdel

  • 19. Data: 2004-05-17 22:40:10
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl> wrote:

    > Teraz pomysl czy jezeli jestes z dziewczyna to umawiacie sie wylacznie
    > na seks?

    Otóż to.

    Ale nie to było tematem wątku. Maila ów osobnikowi (temu który wysłał
    fotki) już napisałem.

  • 20. Data: 2004-05-18 05:24:09
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Janek Bohatyrowicz" <no_spam@no_priv.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c8bdee$88o$1@nemesis.news.tpi.pl

    > nie rozmawiamy o rowerach tylko o ludziach wiec przyszlifuj swoje
    > slownictwo do bardziej parlamentarnych odzywek

    OK! - *cwel_parówa* ;-)

    > a dlaczego nie? jestes pewnie kolejnym homofobem

    Jeśli to, że sądzę iż ucho jest od "słuchania", oko od "patrzenia"
    zaś dupa wyłącznie do *srania* , a nie do..., to tak, jestem
    *homo_pewnym homofobem*

    >Teraz pomysl czy jezeli jestes z dziewczyna to umawiacie sie
    > wylacznie na seks?

    Każdy zdrowy mężczyzna o tym myśli, a co myśli dziewczyna?.
    Ty marząc o "swojej" nauczycielce marzysz o czym?. O tym
    aby Ci obiad ugotowała czy aby "ją zaliczyć"?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K
    "Jeśli ktoś komuś coś, to i owszem,