  • 21. Data: 2004-05-18 07:40:09
    Temat: Re: Prezentowanie treści seksualnych nieletnim
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...tpi.pl> napisał w wiadomości
    news:gophi.4560@news.gophi.net...

    > Chyba jednak gej - a to że napisał do niego pedał nie ma raczej związku.

    Rozumiem. Ty to gej, inni to pedały;))

  • 22. Data: 2004-05-18 09:47:26
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w wiadomości

    > 15 latek w stałym związku? pogratulować.

    Z mamą:-)

    HaNkA

  • 23. Data: 2004-05-18 14:04:50
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Andrzej_K napisał:

    > Każdy zdrowy mężczyzna o tym myśli, a co myśli dziewczyna?.
    > Ty marząc o "swojej" nauczycielce marzysz o czym?. O tym
    > aby Ci obiad ugotowała czy aby "ją zaliczyć"?

    no tak chodzi o seks ale nie to mialem na mysli. Tylko zastanów sie co
    dalej. Wyobraz sobie ze zaliczyles juz wybrankę i co? Seks staje sie
    wtedy przyjemnoscia codzienna ale nie uprawiasz go w kolko bo
    1. nie jestes do tego zdolny - tylko kobiety tak mogą
    2. znudziloby ci sie szybko

    Dlatego pielegnuje sie zwiazki w taki sposob by ten seks nie byl
    czynnoscia mechaniczną a zawsze przyjemnoscią dlatego dla mnie
    nauczycielka moglaby ugotować zajebisty obiadek zeby go wspolnie zjesc a
    potem uprawiać sex :)
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 24. Data: 2004-05-18 14:07:56
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Andrzej_K napisał:

    > Jeśli to, że sądzę iż ucho jest od "słuchania", oko od "patrzenia"
    > zaś dupa wyłącznie do *srania* , a nie do..., to tak, jestem
    > *homo_pewnym homofobem*

    aha zapomnialem ...
    a kto nadaje wyłącznośc tyłkowi? dupa to nie tylko odbyt
    z resztą nie zagladasz nikomu pod kołdrę i nie wiesz co kto tam robi...
    to ze masz nieprzyzwoite myśli to nie znaczy ze tam sie dzieje dokladnie
    to jak ty widzisz... moze tylko sie calują i trzymają za ... (wstaw
    dowolne):D

    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 25. Data: 2004-05-18 14:17:08
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Leszek <l...@i...pl> wrote:

    > Rozumiem. Ty to gej, inni to pedały;))

    Nie, ale nie będę tego tłumaczył. Była już o tym dyskusja tutaj oidp
    (nie wczytywałem się).

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 26. Data: 2004-05-18 14:20:59
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Andrzej_K <n...@n...spam.pl> wrote:

    > OK! - *cwel_parówa* ;-)

    Sprawia ci to przyjemność?

    > Jeśli to, że sądzę iż ucho jest od "słuchania", oko od "patrzenia"
    > zaś dupa wyłącznie do *srania* , a nie do..., to tak, jestem
    > *homo_pewnym homofobem*

    Sprowadzasz związek dwóch ludzi tylko do seksualności.

    > Każdy zdrowy mężczyzna o tym myśli, a co myśli dziewczyna?.
    > Ty marząc o "swojej" nauczycielce marzysz o czym?. O tym
    > aby Ci obiad ugotowała czy aby "ją zaliczyć"?

    O cieple, bliskości, poczuciu bezpieczeństwa, chodzeniu do kina, słuchaniu
    muzyki też. I nie wydaje mi się żebym był nienormalny.

    Jak widzisz ogłoszenie, że kobieta szuka faceta to też pierwsze co jej
    wysyłasz to rozebrane zdjęcia? Dla tego chłopaka to był pewien szok.
    Nie chciał oglądać nagich zdjęć tamtego faceta a zostało mu to narzucone.
    Uważasz że to ok?

    --
    gophi, wyglądasz trochę gangsta... (C) Cyberdude @ GG 29 lutego 2004

  • 27. Data: 2004-05-18 14:59:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Wysocki wrote:

> [...]
    > wysyłasz to rozebrane zdjęcia? Dla tego chłopaka to był pewien szok.
    > Nie chciał oglądać nagich zdjęć tamtego faceta a zostało mu to narzucone.

    Z formalnego punktu widzenia - owszem. Dopiero _publiczne_ prezentowane
    treści jest nielegalne (czli np. na grupie dyskusyjnej, ale już nie w
    prywatnym liście). Lub, jak wspomniano, prezentowanie ich osobie
    małoletniej poniżej 15 lat.

    O narzuceniu też trudno mówić - w sumie go nie zmuszał. I nie musiał
    wysyłać w złej wierze, więc po co się człowieka czepiać?

    ATSD jak 15-latek przeżywa "szok" na widok golizny, to chyba ma jednak
    jakiś problem ze sobą... Obrzydzenie - czemu nie. Ale aż szok...

  • 28. Data: 2004-05-18 15:03:56
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > O narzuceniu też trudno mówić - w sumie go nie zmuszał. I nie musiał
    > wysyłać w złej wierze, więc po co się człowieka czepiać?

    Powinien spytać.

    > ATSD jak 15-latek przeżywa "szok" na widok golizny, to chyba ma jednak
    > jakiś problem ze sobą... Obrzydzenie - czemu nie. Ale aż szok...

    Na widok golizny kogoś z kim nie wiążą go uczucia.

    --
    Uwaga, dobry pies. Ale ma słabe nerwy. (C) Sosna 16.02.2003 @ CB #33

  • 29. Data: 2004-05-18 15:14:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Wysocki wrote:

    > Powinien spytać.

    Podstawę prawną poproszę ;-P

    > Na widok golizny kogoś z kim nie wiążą go uczucia.

    [ziew]

    Histeryk. Albo jakiś skrajny purytanin (co w zasadzie na jedno
    wychodzi). Niech idzie na jakąś terapię albo co...

  • 30. Data: 2004-05-18 15:52:22
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Po pierwsze nie pedał tylko gej, bo pedał jest określeniem obraźliwym.

    Nie sądzę, żeby człowieka który upadł tak nisko dało się jeszcze jakoś
    obrazić...

    pdr
    Olo