  • 1. Data: 2007-02-24 13:33:02
    Temat: Prawo o spółdzielniach mieszkaniowych
    Od: " Ewa" <p...@g...pl>

    Cześć,
    Chciałam zapytać się, czy są jakies przepisy prawne, na podstawie których
    można domagać się od spółdzielni, aby zrobiła porządek przed bramą budynku i
    rozwiazała nastepujący problem:
    chodzi o osoby przesiadujace pod bramą i pijące alkohol jak rówmiez o tych,
    którzy traktują wejście do naszego bloku jak toaletę.
    Czy lokatorzy mają prawo z powodu tych niedogodności domagać sie od
    spółdzielni obiżenia czynszu?

    Dziekuje za poradę
    Pozdrawiam
    E.

  • 2. Data: 2007-02-24 15:12:45
    Temat: Re: Prawo o spółdzielniach mieszkaniowych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ewa wrote:

    > chodzi o osoby przesiadujace pod bramą i pijące alkohol jak rówmiez o tych,
    > którzy traktują wejście do naszego bloku jak toaletę.

    Tzn. co masz na myśli, żeby przyszedł prezes i dał im w pysk?

    > Czy lokatorzy mają prawo z powodu tych niedogodności domagać sie od
    > spółdzielni obiżenia czynszu?

    A czy zdajesz sobie sprawę, że spółdzielnia to jej członkowie? Czyli np.
    i ty?

  • 3. Data: 2007-02-26 20:53:17
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cześ,
    Niedawno wróciłam z zgranicy po wieloletnim pobycie i odwykłam juz od pewnych
    klimatów. No tak, ale Polska to nie Zachód, a raczej dziki Wschód, gdzie
    ludziom jedynym rozwiązaniem powyzszego problemu wydaje sie, dać komus w
    mordę. A jeśli chodzi o spóldzielnię mieszkaniową, to chyba spółdzielnia jest
    dla lokatorów, a nie odwrotnie.

  • 4. Data: 2007-02-26 21:31:36
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 26 Feb 2007 20:53:17 +0000 (UTC),
    p...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):

    > A jeśli chodzi o spóldzielnię mieszkaniową, to chyba spółdzielnia jest
    > dla lokatorów, a nie odwrotnie.

    Spółdzielnia to _są lokatorzy_, czyli Ty, Twój sąsiad, pani Jadzia z
    parteru, itp itd. Jeśli ktoś zanieczyszcza bramę, zakłóca spokój, itp itd,
    to zadzwoń po policje/straz miejska. Spółdzielnia nie jest od egzekwowania
    prawa.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2007-02-26 23:43:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    p...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
> [...]
    > klimatów. No tak, ale Polska to nie Zachód, a raczej dziki Wschód, gdzie
    > ludziom jedynym rozwiązaniem powyzszego problemu wydaje sie, dać komus w

    Widać w jakiejś dziczy byłaś, bo nie umiesz cytować i nie chwytasz ironii.

    > A jeśli chodzi o spóldzielnię mieszkaniową, to chyba spółdzielnia jest
    > dla lokatorów, a nie odwrotnie.

    Jak słusznie zauważył scream lokatorzy to właśnie spółdzielnia.

    Więc równie dobrze możesz sama iść zrobić porządek. Albo wezwać
    odpowiednie służby państwowe.

  • 6. Data: 2007-02-28 10:18:52
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Tak generalnie, to spółdzielnia nie jest dla lokatorów, tylko dla członków danej
    spółdzielni.
    JaC

    > A jeśli chodzi o spóldzielnię mieszkaniową, to chyba spółdzielnia jest dla
    lokatorów, a nie odwrotnie.

    It has removed 3154 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 7. Data: 2007-02-28 10:20:18
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Coś Ci się chyba pomyliło.....
    No chyba, że tęsknisz za utrzymaniem socjalizmu.
    JaC