  • 11. Data: 2004-06-07 10:52:28
    Temat: Re: Prawo komputerowe
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <40c430d2$1@news.home.net.pl>, Krzysztof Gil wrote:
    > tak, licencja górą,
    > z tym jednym wyjątkiem, że punkty niezgodne z prawem
    > nie mają zastosowania (są nieważne, więc tak jakby ich

    A nie widzisz sprzeczności powyższego? :)

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2004-06-07 16:08:35
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Radek wrote:
    > tak, istotnie, jestem adminem i tworca tego serwisu, stronka bedzie
    > dzialala w przyszlym tygodniu , natomiast co do podstawy prawnej tej
    > sprawy to licencja jest tu najwazniejszym dokumentem, jedynie w
    > sprawach nie uregulowanyh w licecnji stosuje sie przepisy prawa
    > autorskiego itd.,

    Znaczy mówisz, że licencja jest nadrzedna wobec ustawy na przykład?!

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 13. Data: 2004-06-10 21:26:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Jun 2004, Maddy wrote:

    > + Użytkownik Marcin Debowski napisał:
    > +
    > + > In article <1...@n...home.net.pl>, Radek
    > + > wrote:
    [...]
> [...]
    > + Nie do końca. Za załamanie ustawy grożą Ci konsekwencje karne.
    > + Za złamanie postanowień li tylko licencji licencjodawca może Cię pozwać

    Maddy, post Marcina odczytałem ewidentnie w stronę czegoś na co PA
    *zezwala* (bezwzględnie), przykładowo z nieistniejącej :) licencji:
    - zabrania się wykonywania kopii zapasowych OPROGRAMOWANIA
    - OPROGRAMOWANIE jest dostarczane bez wsparcia technicznego
    - nabywca OPROGRAMOWANIA nie jest uprawniony do samodzielnego wyszukiwania
    blędów OPROGRAMOWANIA bądź szukania ich za pomocą deassemblacji
    - nabywca OPROGRAMOWANIA nie może odsprzedać nabytego egzemplarza
    OPROGRAMOWANIA bez wpłacenia 80% opłaty transferowej na rzecz
    dostawcy OPROGRAMOWANI
    [...]

    ...IMHO o to właśnie szło :)

    pozdrowienia, Gotfryd