  • 1. Data: 2004-06-06 13:29:20
    Temat: Połaczenie PKO i Inteligo- Obowiązki Firmy
    Od: "jan" <k...@k...com>

    Witam!
    Mam pytanie.. otoz 1.06 oba banki polaczyly sie, co zwiazane jest z nowymi
    taryfami, oplatami jak i nowym tokenem, karta itd...
    Bank po polaczeniu , raczej przed polaczeniem zobowiazany byl do
    przestalania startera umozliwiajacego dokynywanie transakcji.
    Do chwili obecnej (pomimo zgloszenia braku otrzymania startera dizeki
    ktoremu moge pobierac gotowke, dysponowac ja) nie otrzymalam go. Bank
    tlumaczy sie ze wyslal 5 maja-ja nic nie dostalam zas sam Bank nie jest w
    stanie potwierdzic ani stw kto rzekoma wysylke odebral.
    Jest 6 czerwca nie mam mozliwosci w zaden sposob (posiadma tylko i wylacznie
    1 konto) rozdysponowania gotowka. Bank poprzez to polaczenie narazil mnie
    odsetki wobec moich zobowiazan.
    Kontaktowalam sie z Bankiem 4krotnie. Informowano mnie, ze wysylka juz
    zostala wyslana. A tu nagle zonk! Dzis zostalam poinformowana iz starter
    zostal dopiero przygotowany ( informowalam Bank 31.05), zas caly 'zabieg'
    trwa ok 10-14 dni roboczych-zatem gotowke miec bede ok 20-24 czerwca.
    Czy Bank ma prawo do takiego zachowania?
    Czy moge domagac sie odsetek od moich zobowiazan na ktore mnie Bank narazil?
    Czy moge gdzies zglosic naruszenie Praw Konsumenckich?

    Goska

  • 2. Data: 2004-06-08 08:52:06
    Temat: Re: Połaczenie PKO i Inteligo- Obowiązki Firmy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 Jun 2004, jan wrote:
    [...]
    >+ Czy moge gdzies zglosic naruszenie Praw Konsumenckich?

    Akurat konsumentem to nie jesteś :(
    Konsument to osoba fizyczna nabywająca towar lub usługę do celów
    osobistych, a nie do działalności gospodarczej...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-06-08 12:33:21
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    > Akurat konsumentem to nie jesteś :(
    > Konsument to osoba fizyczna nabywająca towar lub usługę do celów
    > osobistych, a nie do działalności gospodarczej...

    Coś ty, przecież konsument to jest istota pożywiająca się jakimś
    pokarmem. Zawsze mnie śmieszy używanie tego określenia w kontekście
    przedmiotów niejadalnych, a usług to już w ogóle przecież nie da się
    zjeść.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 4. Data: 2004-06-10 21:19:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Jun 2004, Miernik wrote:
    [...]
    >+ Coś ty, przecież konsument to jest istota pożywiająca się jakimś
    >+ pokarmem.

    ...ale to jest z innej ustawy ;>
    Nic nie poradzisz na wieloznaczność niektórych słów ani na
    różne znaczenia "branżowe".

    pozdrowienia, Gotfryd