  • 1. Data: 2006-05-27 20:28:59
    Temat: Prawo jazdy: mam B chce miec A
    Od: czerstwy <c...@o...pl>

    Witam

    Mam prawo jazdy kategorii B i chciałbym dorobić sobie kategorię A. Czy
    istnieje możliwość, że jeśli nie zdam egzaminu teoretycznego na
    kategorię A to zostaną mi odebrane prawo jazdy? Czy zakładając, że zdam
    to stracę możliwość na jakiś czas jeżdżenia samochodem do czasu wydania
    nowego dokumentu czy może oddam stare prawko przy odbiorze nowego?

    pozdrawiam
    czerstwy

  • 2. Data: 2006-05-27 21:10:36
    Temat: Re: Prawo jazdy: mam B chce miec A
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl>

    > Mam prawo jazdy kategorii B i chciałbym dorobić sobie kategorię A. Czy
    > istnieje możliwość, że jeśli nie zdam egzaminu teoretycznego na
    > kategorię A to zostaną mi odebrane prawo jazdy?

    Nie ma takiej możliwości.

    Czy zakładając, że zdam
    > to stracę możliwość na jakiś czas jeżdżenia samochodem do czasu wydania
    > nowego dokumentu czy może oddam stare prawko przy odbiorze nowego?

    Przy odbiorze nowego PJ oddajesz stare.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-05-27 23:14:00
    Od: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl>

    Użytkownik "czerstwy" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > możliwość na jakiś czas jeżdżenia samochodem do czasu wydania nowego
    > dokumentu czy może oddam stare prawko przy odbiorze nowego?

    A wystarczyło przejrzeć archiwum, był ostatnio dosyć duży wątek w tej
    sprawie. Przejrzyj to: http://skocz.pl/utrata_prawka (przynajmniej uzyskasz
    odpowiedź na pierwsze pytanie, a co do drugiego, raczej było by to nie
    logiczne [chociaż co w tym kraju jest logiczne :)) ] - najbardziej
    prawdopodobna opcja to taka, że oddasz stare prawko przy odbiorze nowego)

    Pozdr.
    KW

  • 4. Data: 2006-05-28 05:56:39
    Od: czerstwy <c...@o...pl>

    Krzysztof Winnicki napisał/a:
    > A wystarczyło przejrzeć archiwum, był ostatnio dosyć duży wątek w tej
    > sprawie. Przejrzyj to: http://skocz.pl/utrata_prawka (przynajmniej uzyskasz

    moja kulpa, wyszukałem po tematach 'jazdy' bo uznałem że prawo na tej
    grupie będzie za popularne ;). dzięki wszystkim za podpowiedzi i za linka

    pozdrawiam
    czerstwy

  • 5. Data: 2006-05-28 08:01:01
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    czerstwy <c...@o...pl> napisał:

    >czy istnieje możliwość, że jeśli nie zdam egzaminu teoretycznego na
    >kategorię A to zostaną mi odebrane prawo jazdy?
    Nie.
    Czytaj tu: http://artgola.webpark.pl/egzamin.htm
    a także wątek na tej grupie z 11 maja:
    Subject: utrata prawka z powodu oblanego egzaminu na prawko?

    >Czy zakładając, że zdam to stracę możliwość na jakiś czas
    Też nie. Zachowujesz stare (dotychczasowe) do czasu odebrania nowego.

    --
    Artur Golański