  • 1. Data: 2006-05-27 20:20:50
    Temat: roździelnośc majątkowa
    Od: Mario <3...@w...pl>

    Witam!
    Na potrzeby kredytu mieszkaniowego zrobiliśmy z żoną roździelnośc
    majątkową aby podniesc zdolnośc. Poprostu nie było innego wyjścia bo ja
    mam idotyczny wpis w BIK z 2001 roku w GBG Banku o statusie "wątpliwy"
    za spóźnioną ratę ponad 2 miesiące. Kredytu już dawno nie ma i samochodu
    tez a nic nie chciał z tym bank zrobić, a czasu coraz mniej.
    Nieruchomosc kupuje żona i ona jest wpisana w KW jako jedyny właściciel
    i to rozumiem. Co w sytuacji gdy od przyszłego roku znowu chciłabym z
    żona połączyć gospodarstwo i dopisać się do KW. Czy jest to możliwe,
    jakie koszty wiążą się z takim zabiegiem.

  • 2. Data: 2006-05-28 06:03:12
    Temat: Re: roździelnośc majątkowa
    Od: "HENRICH" <m...@g...pl>

    Co w sytuacji gdy od przyszłego roku znowu chciłabym z
    > żona połączyć gospodarstwo i dopisać się do KW. Czy jest to możliwe, jakie
    > koszty wiążą się z takim zabiegiem.

    Zrób to bo mój kolega w swoim domu juz nie mieszka.

  • 3. Data: 2006-05-28 06:44:15
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    musicie w przyszlym roku rozdzielnosc zniesc i rozszerzyc ja o dom w
    sumie proste:)
    Ania

  • 4. Data: 2006-05-28 07:01:10
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Uzytkownik "Fumfol" <f...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > musicie w przyszlym roku rozdzielnosc zniesc i rozszerzyc ja o dom w sumie
    > proste:)

    tylko w miedzyczasie nie pozaciagajcie kredytow na tem dom bo wzgledem
    wierzycieli bedzie istanil stan taki sam