  • 1. Data: 2006-05-27 19:43:07
    Temat: Ominięcie istotnej części argumentacji w rozpatrzeniu zażalenia
    Od: Marcin <m...@w...pl>

    Jest prowadzone (już obecnie) śledztwo, w którego toku zatrzymano
    komputery i nośniki danych, później uznane za dowody. Zostało złożone
    zażalenie m.in. dot. tego, że zatrzymane nośniki nie są związane ze
    sprawą i są czyste. W postanowieniu dot. zażalenia oczywiście słowa o
    tym fakcie, za to jest stek bzdur i analiza semantyczna mojego zażalenia
    (co to ja napisałem i czy to prawda, że jestem świadkiem).

    Minęło prawie rok od złożenia zażalenia, mam wgląd w akta i jak byk
    stoi, że w opini biegłego moje argumenty są całkowicie potwierdzone. A
    postanowienia dot. zażaleń noszą daty późniejsze od opini biegłego.

    Czy prócz kolejnego zażalenia można coś zrobić? Czy prokurator może
    otwarcie ignorować zażalenia i ustosunkować się tylko w części mu
    odpowiadającej?

    pzdr

  • 2. Data: 2006-05-28 12:10:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy prócz kolejnego zażalenia można coś zrobić? Czy prokurator może
    > otwarcie ignorować zażalenia i ustosunkować się tylko w części mu

    Nie może, ale ty nie możesz mu nic zrobić, gdy tego nie zrobi.
    Zamiast kolejnego zażalenia, które zostanie odrzucone złóż wniosek o
    wydanie zatrzymanych rzeczy jako zbędnych dla postępowania karnego.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam